همدان؛

مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای همدان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان از برگزاری مراسم لیالی قدر در آرامستان موقوفه باغ بهشت همدان در جوار گلزار شهدا خبر داد.

مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام محمد کاروند با اشاره به ویژه برنامه‌های شب‌های قدر در بقاع متبرکه و موقوفات استان همدان اظهار داشت: براساس تمهیدات اندیشیده شده همزمان با لیالی قدر مراسم ویژه‌ای با حضور اقشار مختلف مردم در آرامستان موقوفه باغ بهشت و در جوار گلزار شهدا استان همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای شهر همدان از ساعت 22 با محوریت مزار شهید گرانقدر سردار حسین همدانی با سخنرانی آیت‌الله محمدی نماینده ولی‌فقیه در استان و آیت‌الله موسوی‌اصفهانی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری همراه خواهد بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان بیان کرد: قرائت دعای جوشن کبیر، دعای مجیر، اقامه نماز، قرآن به سر گرفتن و مداحی و سوگواری از جمله برنامه‌هایی است که برای احیای شب‌های قدر در گلزار شهدای همدان پیش‌بینی شده است.

وی گفت: همچنین از دیگر ویژه برنامه‌هایی که به مناسب لیالی قدر پیش‌بینی شده است برگزاری مراسم تعزیه‌خوانی مجلس شهادت امام حسین(ع) با حضور اساتید تعزیه کشور روز جمعه 26 خردادماه مصادف با روز 21 ماه رمضان در بقعه متبرکه امامزاده محسن(ع) همدان است.

کاروند افزود: مراسم احیا و ضیافت الهی نیز ویژه شب‌های قدر علاوه بر حسینیه سیدالشهدا(ع) باغ بهشت همدان در دیگر بقاع متبرکه شاخص و امامزادگان شهرستان‌ها نیز برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سالن اجتماعات آرامستان همدان با یک‌هزار و 800 متر زیربنا آماده‌سازی شده است تا مراسم شب‌های قدر در این مکان با شکوه و با حضور مردم شهیدپرور همدان در جوار مزار شهدا برگزار شود.

انتهای پیام/ د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.