گزینه های منصوریان فراری شدند

گزینه های مد نظر منصوریان با رفتن به تیم های دیگر و تمدید قرارداد با تیم های خود از دست سرمربی استقلال فراری شدند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  با توجه به آغاز فصل نقل و انتقالات تابستانی به همین دلیل منصوریان روی گزینه های گوناگونی دست گذاشت که در نهایت بازیکنان مورد نظر بدون در نظر گرفتن استقلال رفتن به تیم های دیگر را ترجیح دادند .

ساسان انصاری،شایان مصلح ،تبریزی،نقی زاده و امید جهانبخش تا به اینجا جزو بازیکنانی هستند که بدون در نظر گرفتن پیشنهاد استقلال، رفتن به دیگر تیم های لیگ برتری و البته تمدید قرارداد با باشگاه خود را در دستور کار قرار دهند .

بدون شک گزینه هایی که منصوریان به دنبال جذب آنها بود می توانستند به روند رو به رشد استقلال کمک کنند اما در هر صورت این بازیکنان با در نظر گرفتن همه شرایط رفتن به استقلال را از ذهن خود دور کردند و به پیشنهادات و تمدید قرارداهایشان فکر کردند .

ساسان انصاری از جمله بازیکنانی است که منصوریان به شدت خواهان جذب او بود اما این بازیکن ترجیح داد لیگ هفدهم را با کرانچار سرمربی سپاهان آغاز کند .

شایان مصلح از دیگر مدافعانی است که تا دو روز گذشته استقلال نسبت به جذب او تمایل داشت که در نهایت این بازیکن به دلیل احترام زیادی که پرسپولیسی ها برای او قائل شدند به یک باره با چرخش 180 درجه ای قرارداد خود را با سرخ پوشان پایتخت منعقد کرد .

مرتضی تبریزی مهاجم ذوب آهن که منصوریان به شدت خواهان جذب او در کنار کاوه برای تقویت خط حمله بود در نهایت با حضور قلعه نویی در جمع ذوبی ها با یک نه به استقلال، قرارداد خود را با باشگاهش تمدید کرد .

نقی زاده بازیکن تیم فوتبال گسترش فولا که در تیررس منصوریان قرار داشت با تمدید قرارداد خود با باشگاهش قید حضور در استقلال را زد .

امید جهانبخش بازیکن سابق صبای قم نیز که به شدت سرمربی استقلال به فکر جذبش بود به تیم صنعت نفت آبادان پیوست تا پیش از این منصوریان با دستان خالی راهی لیگ هفدهم شود .

بدون شک منصوریان هنوز باید منتظر جواب دیگر گزینه هایی همچون رامین رضاییان بازیکن سابق پرسپولیس باشد .بازیکنی که احتمال دارد با گفتن یک نه همانند دیگر بازیکنانی که نام برده شد زیر بار قرارداد با استقلال نرود .

همچنین شجاعیان که خواستار حضور در استقلال بود اما رقم بالا و البته دست دست کردن مدیران آبی ها باعث شد تا مدیران گسترش مهر نه را روی خواسته استقلال بزنند و به حضور او در گسترش اعلام نیاز کنند .

با این حال هستند بازیکنانی همچون جپاروف ،ماشاریپوف ،منتظری و دیگر بازیکنان مورد نظر استقلال که هنوز وضعیتشان با آبی ها مشخص نشده و هر لحظه امکان دارد آنها نیز با یک کلمه و گفتن نه برای همیشه قید حضور در استقلال را بزنند.

با این تفاسیر باید بدانیم منصوریان در ادامه راه نقل و انتقالات با شرایط سختی روبرو خواهد بود چرا که از دست رفتن یک و یک گزینه ها باعث می شود منصوریان زمان را در نقل و انتقالات از دست بدهد و با دستانی خالی به مصاف حریفان در لیگ هفدهم برود.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۴
در انتظار بررسی: ۰
-
ss4444
۱۰:۲۱ ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
سایت لنگی
به تو نیومده که از این لفظا بیای استقلال تو بدترین شرایطش هم به بهترین تیم چند سال اخخیر لنگ 3 تا زد ٰ پس تو نگران تیم خودت باش و در مورد تیم بزرگ استقلال اظهار نظر نکن-لنگی
Iran (Islamic Republic of)
سروش
۰۹:۵۹ ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
Iran (Islamic Republic of)
محسن آبی پوش
۰۸:۵۲ ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
سلام. بدون تعصب و احساس باید بگم استقلال هم نسبتا فصل موفقی را گذراند با توجه به اینکه آقای منصوریان فصل اول کارش با تیم بزرگ و پرحاشیه استقلال بود.علت موفقیت بیشتر تیم پرسپولیس هم داشتن مربی بزرگ خارجی و حمایت و درایت بیشتر مدیرعامل آن و شاید نکته مهم آنها حمایت و پشتیبانی بدون قیدو شرط پیش کسوتان این تیم است در حالیکه این حمایت با این گستردگی در استقلال نیست و حتی برخی از این بزرگواران خواسته یا ناخواسته تیم را دچار حاشیه می کنند. در هر حال برتری استقلال وجود مربی و بازیکنان جوان و باانگیزه این تیم است که امیدواریم روزبروز بهتر شود.در این میان خیلی اسمها مهم نیستند زیرا پوشیدن پیراهن تیم آبی لیاقت می خواهد و بس. تشکد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
پوشیدن لباس استقلال لیاقت می خواهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
خخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
تند تند فراری استقلالو میزاری.سروش رفت الخور قطر را نگفتی چرا
Germany
ناشناس
۲۱:۱۹ ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
بابا منصوریان مگه چشه نمی‌بینید چه قدر خوب به فکر تیمه
تازه جوری پیتزا درست میکنه که کف کنی
داچعلی باید بمونه
Iran (Islamic Republic of)
soheyl
۲۱:۰۷ ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
باشگاه خبرنگاران پرسپولیس (لنگی ها )بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
لنگی باید بره
Iran (Islamic Republic of)
hadi
۲۰:۲۹ ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
هههه استقلالیا تازگیا همه کسو پرسپولیس میبینند و ب جا اینکه ب انتقادا توجه کنند دارند ماست مالیش میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
نمیدونم این نویسنده لنگی تا کی میخواد کاراش و تخریباشو ادامه بده.بنی کسی نیست بندازتش بیرون؟تا کی میخواد تابلو بازی دربیاره
Iran (Islamic Republic of)
Jamshid ☆☆
۱۹:۵۵ ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
البته اگه بازم بازیکنی رو جذب نکنه تیم لنگ رو همین جونا میبرن, ولی وقتی به آقای وزیر میگن این افتخاری بی کفایت رو برداره و جواب نمیدن نتیجه همین میشه وزیر که لنگی باشه از این بهتر نمی تونستن استقلال رو زمین بزنن, اگه حاجی بود با این بازیکنا اینجوری مذاکره میکرد که هر کدوم از این بازیکنا که اکثرا استقلالی هستن برن یه جای دیگه قرارداد ببندن, حاجی فتح الله بخاطر دل هوادار مومن زاده رو به بالاترین قیمت خرید یا هاشمی نصب که نماد تعصب پرسپولیس بود رو راضی کرد اومد استقلال اونوقت این به ظاهر آقا حتی نتونسته بازیکنای که سابقه استقلالی بودنشون هست رو جذب کنه من که انتظار ندارم دیگه کسی جذب بشه, آقای وزیر خدا ازتون نگذره که این بلاها رو شما دارین سر تیم ما میارین .
آقای آدمین لطفا اگه واقعا به طرفدار تیم خاصی این خبرها رو میزاری در مورد بی کفایتی و بی عدالتی آقای وزیر نسبت به ما هم مطلب بزارین
Iran (Islamic Republic of)
iliya
۱۹:۲۷ ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
خیلی لنگی هستی داداش
اصلا تابلو هست که لنگی هستی
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۸:۳۶ ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
منصوریان باید بره
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۸:۳۶ ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
منصوریان باید بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
پس چرا رفیعی و بیت سعید وقائدی و خیلی های دیگه که به پرسپولیس جواب نه دادن رو نمیگی سایت لنگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
الان با این نوشته ها مطمئن شدم این سایت ،سایت لنگی پس چرا اسم لنگ رو نمیزارید رو سایتون
United States of America
محسن
۱۷:۴۲ ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
هیچی دیگه امسال هم باید دست وپای ما استقلالی ها بلرزه داشتن جوان گرای می کردن باین کارهاشون استقلال از بین می برن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
ادمین لنگی با این لفط فراری می خوای هوادارای استقلال را تحریک کنی .استقلال هم بازیکناش خوبن هم مربیش.همینا بودن لنگو بردند.همینا بودن نایب قهرمان شدن.همینا بودن السدو بردن العینو رفت بردن.باخت با العین تو برگشت بدایل نبود دو هافبک دفاعی همزمان بودو مصدوم شدن هافبک سوم.این یه اتفاق تو فوتبال بود که برای تمام تیمها بوده و هست و خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
داداش تابلو كه پرسپوليسى هستى ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
داداش تابلو كه پرسپوليسى هستى ،
Iran (Islamic Republic of)
mohammad
۱۷:۱۶ ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
شما چرا اسم سایتتون رو نمیذارید باشگاه خبرنگاران پرسپولیسی و خلاص
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
طوری نیست لیگ بعد استقلال جبران میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
خخخخخخخخخخخخخخخ
یکی میاد همچین حرفی میزنه زود میگین پرسپولیسیه خخخخخخخخخخ
امان از دست شما اسقلالی های پرو
آخرین اخبار