در گفتگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا،

جهانبخش: بهترین صعود تاریخ تیم ملی را تجربه کردیم/ خوشحالم که در شادی مردم سهیم هستم

ملی پوش فوتبال کشورمان در گفتگو با سایت AFC گفت: بهترین صعود تاریخ تیم ملی ایران به جام جهانی را تجربه کردیم و حس خوبی دارم که موفقیت سهیم هستم.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا جهانبخش هافبک تیم ملی کشورمان در گفتگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص صعود مقتدرانه به جام جهانی 2018 روسیه اظهار کرد: بازی زیبا و سختی را پشت سر گذاشتیم، این بهترین فرصت تیم ما برای صعود به جام جهانی بود و ما با حمایت بسیار خوب هوادران توانستیم کار خود را به بهترین شکل انجام دهیم.
 
وی افزود: بازی با ازبکستان فوق العاده بود اما هنوز کار ما تمام نشده است و دو بازی مهم دیگر نیز در پیش داریم، باید به عنوان تیم نخست از این گروه صعود کنیم بنابراین در 2 بازی آینده مقابل کره جنوبی و سوریه با تمام قوا به میدان می رویم.

هافبک تیم ملی کشورمان در مورد افزایش تجربه اش نسبت به جام جهانی 2014 گفت: برای من حضور در دوره قبلی جام جهانی تجربه بسیار خوبی بود، من در آن زمان پس از صعود تیم ملی به جمع ملی پوشان اضافه شدم ولی این بار از همان مرحله اول حضور داشته ام و از اینکه در تیم ملی تجربیات زیادی کسب کردم حس خوبی دارم.

وی ادامه داد: این بهترین صعود تاریخ تیم ملی ایران به جام جهانی بود و دلیل آن کار گروهی و اتحاد میان بازیکنان و کادرفنی تیم ملی بود، حضور در جام جهانی 2014 برای من تجربه ای باورنکردنی بود و اکنون برای دومین بار در این رقابت ها حضور خواهم داشت و امیدوارم همه ما در جام جهانی 2018 نمایش بهتری از خود نشان دهیم.

جهانبخش درباره پیش بینی اش از دستاوردهای آینده تیم ملی ایران گفت: ما تیم متحدی داریم و درصددیم که خود را از نظر روحی و روانی تقویت کنیم، جام جهانی با سایر تورنمنت ها متفاوت است و در جام جهانی 2018 روسیه تمام بازیکنان تیم به ویژه جوان ترها تجربه بیشتری خواهند داشت. امیدوارم با ارائه بهترین عملکردمان از گروه خود به مرحله بعدی جام جهانی صعود کنیم.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار