لرستان؛

وجود ۴۰ دفتر پیشخوان خدمات دولت در لرستان

مدیرکل ثبت احوال از وجود ۴۰ دفتر پیشخوان خدمات دولت در لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ امانی‌پور مدیرکل ثبت احوال گفت: تا قبل از سال ۹۵ تن‌ها ۱۵ دفتر پیشخوان در استان وجود داشت و سال گذشته ۲۵ دفتر جدید احداث شد.
 
وی با بیان اینکه شهرستان خرم‌آباد ۱۱ دفتر پیشخوان دارد، افزود: شهرستان بروجرد شش دفتر، ازنا و الیگودرز هر کدام چهار دفتر، دورود و پلدختر هر کدام سه دفتر، دلفان، کوهدشت و معمولان دو مورد و سلسله، رومشگان و چگنی نیز هر کدام یک دفتر پیشخوان دارند.
 
امانی‌پور درباره برنامه برای افزایش این دفاتر در استان گفت: به نظرم وجود ۴۰ دفتر خوب است با این حال سعی می‌کنیم در شهرستان‌هایی که یک دفتر دارند، یک مورد دیگر اضافه کنیم که بحث رقابت به وجود بیاید.
 
 مدیرکل ثبت احوال لرستان افزود: در هیچ شهرستانی مشکل نداریم و خوشبختانه دفاتر پیشخوان بدون مشکل در حال ارائه خدمات هستند.
 
وی با تأکید بر اینکه زیاد به دنبال افزایش این دفاتر نیستیم گفت: تعداد دفاتر پیشخوان خدمات دولت باید به اندازه‌ای باشد که سرور بتواند آن‌ها را پوشش دهد.
 
امانی‌پورافزود: ارایه خدمات ثبت احوال، امور مالیاتی، شرکت گاز، پست، مخابرات، آب و فاضلاب، شهرداری‎‌ها و تامین اجتماعی از مهم‌ترین خدمات دفاتر پیشخوان دولت و همچنین ارایه خدمات از طریق پورتال و توسعه خدمات دولت الکترونیک از برنامه‎های اجرایی این دفاتر هستند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.