همدان؛

انهدام باند بین المللی توزیع مواد مخدر در همدان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از انهدام باند بین المللی توزیع مواد مخدر در همدان خبر داد.

انهدام باند بین المللی توزیع مواد مخدر در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ هادی قزوینه، در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: عوامل این نیرو در اقدام اطلاعاتی شبکه بین المللی تهیه و توزیع مواد مخدر که در 11 استان فعال بودند را در همدان به دام انداخته و منهدم کردند.

وی خاطرنشان کرد: سر شبکه این باند تهیه و توزیع مواد مخدر از کشور پاکستان هدایت قاچاقچیان را برعهده داشت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: یک عزم جدی در استان برای مقابله با معضل اعتیاد ایجاد شده و هیچ مانعی در این باره وجود ندارد.

قزوینه خاطرنشان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در سال گذشته موفق به کشف 6 تن و 235 کیلوگرم انواع مواد مخدر و روانگردان شده است.

وی افزود: میزان کشفیات مواد مخدر در سال گذشته نسبت به سال 94 بیش از 46 درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: برخورد با خرده فروشان مواد مخدر مهمترین خواسته مردم بوده که در این ارتباط پلیس اقدام به دستگیری 8 هزار و 763 خرده فروش کرده است.

وی اضافه کرد: همچنین سال گذشته 2 هزار و 345 معتاد شناسایی، جمع آوری و برای ساماندهی به مراکز ماده 15 و 16 و کمپ های ترک اعتیاد معرفی شدند.

این مقام انتظامی استان همدان اضافه کرد: 82 باند تهیه و توزیع مواد مخدر سال گذشته در این استان منهدم شد.

قزوینه انجام 10 هزار و 331 عملیات پلیسی، توقیف 220 دستگاه خودرو و موتورسیکلت کشف 18 قبضه سلاح جنگی و اجرای 594 مرحله طرح پاکسازی نقاط الوده را از دیگر اقدامهای پلیس مبارزه با مواد مخدر در سال گذشته دانست.

وی اظهار داشت: در حوزه پیشگیری با همکاری آموزش و پرورش حدود 60 هزار نفر با حضور در کارگاه ها آموزش چهره به چهره دیدند و 18 هزار بروشور بین آنها توزیع شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: کارشناسان حوزه مواد مخدر در 160 مدرسه این استان حاضر شده و برای دانش آموزان، انجمن اولیا و مربیان سخنرانی کردند.
 
انتهای پیام/ د 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار