همدان؛

کشف 3.5 کیلوگرم هروئین و شیشه در همدان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: عوامل این نیرو موفق به کشف 3.5 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی شیشه و هروئین در شهر همدان شدند.

کشف 3.5 کیلوگرم هروئین و شیشه در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ هادی قزوینه گفت: در یک عملیات 2 تن از عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی دستگیر شدند.

وی افزود: این افراد پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی شناسایی شده و در یک اقدام غافلگیرانه هنگام انتقال مواد افیونی در دام پلیس گرفتار شدند.

سرهنگ قزوینه در ادامه گفت: علاوه بر مواد مخدر صنعتی مقدار زیادی وجه نقد نیز کشف شده و در این عملیات 2 دستگاه خودرو توقیف شد.

وی افزود: عوامل این نیرو به طور کامل تمامی تحرکات و فعالیت های قاچاقچیان خرده و عمده فروش، باندها و شبکه های مواد مخدر رصد کرده و در زمان لازم آنها را دستگیر می کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با انتقاد از انتشار اخبار نادرست در برخی رسانه ها درباره عملکرد پلیس مبارزه مواد مخدر اضافه کرد: فرافکنی افراد درباره عملکرد پلیس در شبکه های مجازی و حقیقی و عنوان مطالبی درباره توزیع مواد مخدر در بوستانها با توجه به فعالیت های صورت گرفته جای تامل دارد.

انتهای پیام/ ش

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.