پیشرفت چشم گیر پروژه‌های بهداشتی درمانی چایپاره

چهار پروژه در حال اجرای بخش سلامت در شهرستان چایپاره مورد بازدید قرار گرفتند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان چایپاره در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: پروژه‌ها مربوط به سال ۱۳۹۵ هستند که مرکز خدمات جامع سلامت قره کندی با زیربنای ۵۵۰ مترمربع و در دو طبقه، پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد و پایگاه سلامت فرهنگیان با زیربنای ۲۸۵ مترمربع، ۵۵ درصد پیشرفت دارند که امیدواریم و انتظار داریم برای هفته دولت آماده افتتاح و بهره برداری باشند.

مرادخانی گفت: دو پروژه دیگر مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی قره ضیاءالدین و درمانگاه تخصصی به ترتیب در سه طبقه با زیربنای ۹۰۰ مترمربع بالای ۴۵ درصد و دو طبقه با زیربنای ۷۵۰ مترمربع، ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان چایپاره ادامه داد: پیرو جلسه ستاد شهرستانی احداث واحدهای بهداشتی و درمانی سال ۹۶ به ریاست معاون فرمانداری شهرستان و حضور اعضای ستاد هماهنگی‌های لازم در خصوص امتیازات و انشعابات آب، برق، تلفن و گاز این واحد‌ها نیز با حضور مسئولین مربوطه انجام شد که در حال پیگیری از سوی شبکه بهداشت و درمان است.

مرادخانی احداث ساختمان ستادی شبکه بهداشت و درمان، پایگاه سلامت امام علی (ع) و خانه بهداشت قنات میرزاجلیل را سه پروژه سال ۱۳۹۶ نام برد و افزود: اقدامات تعیین یا معرفی و تحویل زمین مورد نیاز برای هر سه پروژه انجام شده و این پروژه‌ها در مرحله پیمان سپاری هستند. 


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.