سفر آلمان و داستان اقامت ملی پوشان در هتل پیاده رو

اعزام ملی پوشان فوتبال رومیزی کشورمان به آلمان با حواشی زیادی همراه بود که بعد از گذشت ۲ ماه هنوز مورد توجه رسانه‌ها است.

سفر آلمان و داستان اقامت ملی پوشان در هتل پیاده روبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اعضای تیم ملی فوتبال رومیزی کشورمان فروردین ماه به جام جهانی آلمان اعزام شدند که حضور ورزشکاران این رشته در هامبورگ با حواشی زیادی همراه بود که پس از گذشت ۲ ماه از برگزاری این مسابقات هنوز هم مورد توجه رسانه‌ها قرار دارد.

ملی پوشان فوتبال رو میزی در این رقابت‌ها توانستند به عنوان قهرمانی دست پیدا کند، اما حاشیه هایی که پس از برگزاری این مسابقات برای انجمن فوتبال رومیزی به وجود آمد شیرینی این قهرمانی را به کام همه تلخ کرد.

پس پایان جام جهانی فوتبال رومیزی عکس هایی درباره محل اقامت ملی پوشان منتشر شد که حکایت از وضعیت نامناسب ورزشکاران فوتبال رومیزی دارد.

محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی درباره اتفاقات اخیر انجمن فوتبال رومیزی به خبرنگار ما گفت:تیم ملی فوتبال رومیزی ۱۴ فرودرین به جام جهانی آلمان اعزام می‌شود که برخی افراد اخبار نادرستی مبنی بر وضعیت نامناسب اعضای تیم ملی فوتبال رومیزی در رسانه منتشر کردند جای تعجب است که قهرمانی تیم ملی چندان توجه رسانه‌ها قرار نگرفت، اما انتشار این عکس‌ها پس از گذشت یک ماه این رشته را بر سر زبان‌ها انداخت.

وی افزود:زمانی که این موضوع منتشر شد از رئیس انجمن فوتبال رومیزی خواستم گزارش مکتوب درباره این اتفاقات را به من دهد و طی جلسه‌ای که با رئیس انجمن داشتم وی اتفاقات پیش آمده را تکذیب کرد.

ملی پوشان در یک مرکز اسلامی اقامت داشتند
علیپور ادامه داد:مسئولان فوتبال رومیزی برای اعزام تیم ملی به آلمان فرصت کمی برای تهیه روادید ملی پوشان داشتند قرار بود تیم ملی به مدت یک هفته در هامبورگ اقامت داشته باشد. وقتی که شرایط برای اعزام فراهم شد،هتلی را برای اقامت تیم ملی فراهم می‌کنند که مسئولان هتل از همان ابتدا به سرپرست تیم ملی گفتند فقط ۵ شب تیم ملی را اسکان دهد و برای ۲ شب باقیمانده به فکر مکان دیگری باشند. براین اساس مسئولان فوتبال رومیزی با سرکنسولگری ایران در آلمان تماس می‌گیرند و تیم ملی یک شب در یک مکان اسلامی که همه شرایط برای ملی پوشان فراهم بود استراحت می‌کنند که روز بعد مسئولان، هتل دیگری برای تیم ملی فراهم کنند، اما با توافق اعضای تیم ملی و نامه‌ای می‌نویسند از مسئولان درخواست می‌کنند که یک شب باقیمانده را در همان جا بگذرانند و مشکلی بابت حضور در این مکان ندارند.

 هیچکدام از اعضای تیم شکایتی نکرده اند
وی تصریح کرد: به هرحال در هر جا به جایی و سفری ممکن است افراد با مشکلاتی رو به رو شوند، اما این دلیل نمی‌شود که همه عوامل را به چالش کشید و اتفاقات جزئی که پیش می‌آید دلیل بر کم کاری مسئولان دانست. این موضوع را به طور جدی پیگیری می‌کنیم تا ابهامات برای همه روشن شود.

هزینه‌های ملی پوشان را پرداخت می‌کنیم
رئیس انجمن فوتبال رو میزی گفت: تا کنون هیچ یک از اعضای تیم ملی فوتبال رومیزی درباره شرایط اقامتشان به فدراسیون شکایتی نکرده اند اگر هم چنین باشد مشکلات را برطرف می‌کنیم و تمامی هزینه هایی را که اعضای تیم ملی در این سفر متقبل شده است را پرداخت می‌کنیم. چرا که ملی پوشان در این مسابقات افتخار آفرینی کردند. از رئیس انجمن فوتبال رو میزیی خواستم برای روشن شدن این موضوع گزارش مکتوب به فدراسیون ارائه دهد و فردا جلسه‌ای با غریبلو رئیس انجمن فوتبال رو میزی برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار