دبیر انجمن فوتبال رو میزی؛

تیم ملی فوتبال رو میزی ایران از گزینه های قهرمانی در جام جهانی است

آقاجان گفت: تیم ملی فوتبال رو میزی ایران یکی از شانس های کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی آلمان است.

تیم ملی فوتبال رو میزی ایران از گزینه های قهرمانی در جام جهانی استمصطفی آقاجان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت ملی پوشان فوتبال رو میزی در جام جهانی آلمان اظهار کرد: جام جهانی فوتبال رو میزی از امروز به طور رسمی آغاز می شود که تیم ملی کشورمان در نخستین دیدار به مصاف تیم میزبانی می رود. در این دور از رقابت ها 44 تیم با هم به رقابت می پردازند.

وی افزود: برای نخستین بار است که تیم ملی فوتیال رومیزی ایران با تیم کامل در قالب تیم مردان، زنان و پیشکسوتان شرکت می کند. برای تشکیل تیمی که به این مسابقات اعزام شد حدود یک سال برنامه ریزی کردیم تا تیم یکدست و منسجمی را به جام جهانی اعزام کنیم.

دبیر انجمن فوتبال رومیزی در ادامه اظهار داشت: این رقابت ها به صورت تیمی و قهرمان قهرمانان برگزار می شود. تیم ملی فوتبال رومیزی ما در دوره گذشته موفق به کسب مدال دو مدال شد و با توجه به آمادگی که ملی پوشان برای جام جهانی امسال داشتند به طور قطع شانس کسب مدال و قهرمانی را داریم.

وی گفت: تیم فوتبال رو میزی با ترکیب 20 بازیکن در جام جهانی آلمان حضور دارد که گلنوش و گلشن چمنی 2 لژیونر تیم ملی هستند همچنین گلنوش در جایگاه نخست رنکینگ فوتبال رو میزی قرار دارد و چند ملی پوش دیگر نیز رتبه های خوبی در رنکینگ جهانی دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار