مشهد؛

روشن‌ترین شب همدم، در بهار قرآن

اولین محفل انس با قرآن با حضور باشکوه حافظان و قاریان و گروههای مدیحه‌سرایی، در حضور جمعی از مردم خداجوی مشهد، فعالین قرآنی، کارکنان و فرزندان موسسه‌ی همدم برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،اجرای تواشیح و مدیحه‌سرایی توسط گروه تواشیح، ولی عصر، حفظ‌خوانی استاد محمود محمدی نیا و قرائت استاد حاج رضا جاویدی (نفر اول مسابقات بین المللی سوریه) از جمله برنامه‌های این محفل قرآنی بود.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی شجاع رییس اداره‌ی علوم قرآنی آستان قدس رضوی در این مراسم گفت: همت والای مدیران همدم در برگزاری محافل قرآنی بسیار ارزشمند است.

وی افزود: انشالله خداوند توفیق خدمت بیشتری به این عزیزان عطا کند و ما نیز در آستان قدس رضوی به اندازه‌ی توان مان آماده‌ی همکاری و همفکری با این دوستان خواهیم بود.

زهرا حجت مدیر عامل موسسه همدم گفت: خداوند را شاکریم که فرصت خدمت به قران کریم در این ماه پر خیر و برکت به ما عطا شد؛ حضور نورانی قاریان و حافظان برتر بین‌المللی نعمتی است که قدردانش خواهیم بود و همین جا لازم است از حمایت و همدلی‌های خوب جامعه‌ی قاریان مشهد کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم.

وی افزود: «امیدواریم با حمایت نهادهای دینی خصوصا اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بتوانیم گام‌های موثری در خدمت به قرآن و اهل بیت برداریم.»

محمدمهدی آقامحمدیانمدیرعامل جامعه‌ی قاریان قرآن مشهد هم در ادامه این مراسم با بیان این که همزمانی اجرای این برنامه با برنامه‌های قرآنی دیگر در شب‌های ماه رمضان در مشهد، کمی از تعداد حضار کاسته‌است، افزود: امیدوارم این شروع خوبی برای اجرای برنامه‌های قرآنی در این موسسه باشد که دارای سالن منحصر به فردی در مشهد است.
وی تصریح کرد: پیشنهاد بنده به مجموعه‌ی آستان قدس این است که در دهه‌ی کرامت و با توجه به میهمانانی که به مناسبت سال ۲۰۱۷ به مشهد می‌آیند، یکی از برنامه در این مرکز برگزار شود تا قدمی باشد در جهت معرفی فعالیت‌های خوب مرکز.

انتهای پیام//ف. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار