مشهد؛

برگزاری محفل انس با قرآن زائران غیرایرانی در حرم رضوی

همزمان با ماه مبارک رمضان به همت مدیریت امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی محفل انس با قرآن کریم ویژه ایام ماه مبارک رمضان در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

برگزاری محفل انس با قرآن زائران غیرایرانی در حرم رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،محمد جواد هاشمی‌ نژاد مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی گفت: اجرای برنامه‌های شبانه‌ روزی برای زائران عرب و اردو زبان و ملیت‌ های دیگر در حرم مطهر رضوی در ماه مبارک رمضان از جمله وظایف اصلی این مدیریت است.

وی با اشاره به اینکه همه‌روزه ساعت 10 صبح برنامه‌ ترتیل قرآن در رواق دارالمرحمه حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود، افزود: با اهتمام به شأن و منزلت قرآن کریم برنامه‌ای طرح‌ریزی شده تا بسیاری از زائران غیرایرانی به مدت 60 دقیقه بتوانند از برنامه‌ ترتیل قرآن کریم بهره‌مند شوند.

مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی افزود: برنامه ترتیل خوانی ویژه زائران عرب‌زبان نیز همه‌روزه عصرها از ساعت 18 در صحن غدیر به مدت 60 دقیقه پیش‌بینی شده تا این گروه بتوانند با آیات قرآن کریم بیش از پیش آشنا شده و به معانی آن آگاهی یابند.

وی گفت: برنامه ترتیل خوانی قرآن کریم ویژه زائران اردوزبان نیز همه روزه ساعت 10 صبح در صحن کوثر تدارک دیده شده است تا این گروه از زائران بتوانند معارف و آموزه‌های الهی را به خوبی فرا گیرند.

انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار