نقل و انتقالات اروپا؛

حرفه ای ها دقیقه 90 تصمیم می گیرند!

شایعات نقل و انتقالات تابستانی این روز ها در اروپا بالاست اما هنوز انتقال ستاره بزرگی قطعی نشده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛رقابت های باشگاهی در اروپا مدتی است به پایان رسیده است و تیم های مختلف در سراسر قاره سبز وارد فصل نقل و انتقالات شدند . اگرچه چند روزی از آغاز نقل و انتقالات در اروپا می گذرد اما هنوز انتقال هیچ ستاره بزرگی صورت نگرفته است. با این حال گمانه زنی ها بالاست و هر روز اخبار مختلفی از رسانه های مختلف اروپایی به گوش می رسد.
 
در بخش زیر گزینه های احتمالی انتقال در تیم های اروپایی را معرفی می کنیم. 
 
*آرسنال تا کنون در لیگ جزیره بیشترین اخبار انتقالات را به خود اختصاص داده است.  الکسیس سانچز مهاجم تاثیر گذار این تیم ،  پیشنهاد پاری سن ژرمن را برای فصل جدید رد کرده است. همچنین شنیده شده که اولیویه ژیرو و ناچو مونرئال از گزینه هایی هستند که احتمالا راهی تیم های وستهام و بیلبائو شوند.
 
//در حال تکمیل ///آقای خاص به دنبال جذب خامس و موراتا / رقابت بیانکوری ها و آبی اناری ها بر سر وراتی 

* چلسی با هدایت آنتونیو کونته قصد دارد در این فصل تغییرات زیادی را در تیمش ایجاد کند به همین دلیل در چند روز گذشته خبر هایی از درخواست چلسی برای جذب بازیکنانی نظیر بونوچی و خامس رودریگز به گوش می رسد.همجنین کونته رقابت سختی را با آقای خاص بر سر جذب فدریکو برنادسکی آغاز کرده است.
 
 
 
* باشگاه رم هم از تیم هایی است که اخبار زیادی از نقل و انتقالاتش به گوش می رسد. پیش از این عنوان شده بود که محمد صلاح هافبک مصری تیم رم قرار است به لیورپول بپیوندد که این اتفاق به احتمال زیاد رخ ندهد . همچنین ادین ژکو مهاجم بوسنیایی تیم ملی فوتبال رم احتمالا دوباره به ولفسبورگ بازگردد. علاوه بر این از رم خبر می رسد که مسئولان این تیم با پیشنهاد 28 میلیون یورویی اینتر برای فروش رودیگو مدافع آلمانی این تیم مخالفت کردند.دنیس سوارز هافبک جوان بارسایی ها هم تنها گزینه ای است که این روز ها گفته شده که قرار است به رم بپیوندد.
 
//در حال تکمیل ///آقای خاص به دنبال جذب خامس و موراتا / رقابت بیانکوری ها و آبی اناری ها بر سر وراتی 
 
*منچستر یونایتد و آقای خاص در این فصل از نقل و انتقالات تلاش دارند تا با جذب بهترین ها تیم خوبی را برای فصل آینده آماده کنند به همین دلیل منچستر به سراغ بازیکنانی نظیر موراتا ، جلسون مارتینز ، فدریکو برنادسکی ، ویکتور لیندوف و آنخل دی ماریا رفته است. البته تاکنون هیچ انتقال قطعی صورت نگرفته اما گفته می شود مورینیو علاقه بسیار زیادی به جذب موراتا و دی ماریا دارد.
 
//در حال تکمیل ///آقای خاص به دنبال جذب خامس و موراتا / رقابت بیانکوری ها و آبی اناری ها بر سر وراتی 
 
* باشگاه میلان برای جذب کریخوویاک، هافبک لهستانی پی اس جی پیشنهاد داده است.
 
* لیورپول با ارائه درخواستی 40 میلیون یورویی قصد دارد برای جذب چمبرلین از آرسنال اقدام کند
 
* اینترمیلان با 30 میلیون یورو به دنبال جذب آلن رویز، هافبک آرژانتینی اسپورتینگ لیسبون است.
 
*پاری سن ژرمن قصد دارد با پیشنهادی گراف به مبلغ 150 میلیون یورو برای جذب کیلیان امباپه اقدام کند.
 
*یوونتوس مذاکرات خود را برای جذب دی شیلیو، کاپیتان میلان آغاز کرده است
 
*تیم فوتبال وستهام در این تابستان نقل و انتقالات به دنبال گزینه های خوبی رفته است تا تیم خوبی را برای فصل جدید آماده کند. اولیور ژیرو و جو هارت بازیکنانی هستند که مد نظر مدیران وستهام برای برای جذب هستند. 
 
*یوونتوس قصد دارد مارکو استورارو و 12 میلیون یورو را برای جذب کیتا بالده به لاتزیو پیشنهادت دهد. همچنین شنیده شده که یوونتوسی ها به دنبال آن هستند تا وراتی و دی ماریا را برای فصل آینده جذب کنند. 
 
* مارتینز و وراتی از گزینه های مورد علاقه بارسلونا برای فصل آینده هستند . بارسلونا بیشتر تمرکز خود را تاکنون برای جذب مدافعان گذاشته است. 
 
* لیورپول به دنبال آن است تا امباپه را برای این فصل از رقابت ها جذب کند. 
 
* گریژمان بازیکن فرانسوی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید پس از صحبت با یک مشاور تصمیم گرفت تا در مادرید بماند.
 
 
انتهای پیام /  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار