نقل و انتقالات اروپا ؛

بی بی سی در آستانه فروپاشی/ ولخرجی های آقای خاص/مهاجمان به فکر دفاع افتادند

با پایان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا فصل نقل و انتقالات در این قاره شروع شده و باشگاه های بزرگ به دنبال آن هستند تا با جذب ستارگان دیگر تیم ها فصل خوبی را آغاز کنند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،اخبار نقل و انتقالات اروپا این روز ها شاید داغ ترین اخبار ورزشی جهان باشد. با پایان یافتن رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و لیگ های کشور های اروپایی تنها خبری که از فوتبال قاره سبز شنیده می شود تنها به نقل و انتقالات خلاصه می شود.
 
سال 2017 برای لیگ جزیره بسیار خاص است. تیم های مختلفی در سراسر اروپا فعالیت خود را آغاز کرده اند تا تیم خوبی برای فصل جدید آماده کنند . تیم هایی مانند منچستر یونایتد ، چلسی ، میلان و.. به دنبال آن هستند تا با حضور قدرتمند در بازار نقل و انتقالات تیم خوبی را برای فصل آینده چه در لیگ کشور هایشان و چه در لیگ قهرمانان اروپا آماده کنند.
 
 
لیگ جزیره  
 
تیم های انگلیسی روز های نخست نقل و انتقالات تابستانی را بسیار فعال تر از دیگر تیم های اروپایی آغاز کردند. با این حال هنوز هیچ تیمی در این لیگ موفق به جذب یک ستاره که اخبار را تحت تاثیر خود قرار بدهد نشده است.
 
تیم های منچستر یونایتد ، منچستر سیتی ، چلسی ، آرسنال و لیورپول مانند سال های گذشته نقل و انتقالات را زودتر از سایرین در لیگ جزیره آغاز کردند و شایعات فراوانی را در اخبار جهان پدید آورده اند. 

//در حال تکمیل ///پیشنهاد های وسوسه انگیز برای رونالدو / یوونتوس و بارسلونا به دنبال تقویت خطوط بازی
 
چلسی 

 تیم فوتبال چلسی که موفق شد فصل گذشته را با عنوان قهرمانی لیگ جزیره و نایب قهرمانی جام حذفی به پایان برساند به دنبال آن است تا باتقویت بسیاری از پست های خود هم بتواند در فصل آینده موفقیتش را در لیگ جزیره تکرار کند و هم این که آماده حضوری قدرتمند در اروپا باشد. به همین دلیل آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی چلسی به برخی از بازیکنان گفته است که دیگر در این تیم جایی ندارند و  به برخی از بازیکنان پیشنهاد هایی  ارائه داده است.
 
دیگو کاستا شاید سرشناس ترین بازیکن چلسی باشد که جدایی اش از این تیم قطعی است. مهاجم اسپانیایی چلسی احتمالا راهی لیگ اسپانیا و یا ایتالیا خواهد شد. میچی باتشواینی هم دیگر بازیکنی است که احتمالا از جمع شاگردان کونته جدا شود.
 
لوکاکو ، دنی آلوس ، کیتا بالده و بونوچی هم بازیکنانی هستند که مورد توجه آنتونیو کونته قرار دارند با این حال هنوز تیم فوتبال چلسی بازیکنی را به صورت رسمی جذب نکرده و تنها خروجی قطعیش هم دیگو کاستا است.

همچنین چلسی در قیاس با دیگر تیم ها شانس بیشتری برای جذب خامس رودریگز دارد

//در حال تکمیل ///پیشنهاد های وسوسه انگیز برای رونالدو / یوونتوس و بارسلونا به دنبال تقویت خطوط بازی
 
آرسنال 
آرسن ونگر سرمربی تیم فوتبال آرسنال که نا پایان فصل هواداران خواهان جدایی او از آرسنال بودند موفق شد با کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی هم فشار ها را بر روی خود کمتر کند و هم این که 2 سال دیگر قراردادش را با توپچی ها تمدید کند. آرسنال اگرچه سال ها است در نقل و انتقالات به خوبی عمل نکرده است اما در این فصل ناچار است با توجه به قدرت سایر رقیبان کمی متفاوت عمل کند. 
 
الکسیس سانچز ، کیران گینس و بیرین بازیکنانی هستند که احتمالا از جمع توپچی های لندن جدا شوند . البته ونگر راضی نیست که بیرین از این تیم جدا شود و به بارسلونا بپیوندد .
برج گنابری مهاجم ملی پوش تیم وردربرمن آلمان ، دیوید اسپینا ، لاکازت ، لمینا بازیکن تیم فوتبال یوونتوس ، آلوارو نگردو و کیران گینس بازیکنانی هستند که مورد توجه ونگر برای این فصل قرار گرفته اند. 
گفتنی است  اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی آرسنال موردتوجه باشگاه وستهام قرار گرفته است.
 
 //در حال تکمیل ///پیشنهاد های وسوسه انگیز برای رونالدو / یوونتوس و بارسلونا به دنبال تقویت خطوط بازی
 
منچستر یونایتد
 
منچستر یونایتد پس از چند سال ناکامی و تجربه ناموفق با دو مربی به نام های مویس و فان خال توانست با خوزه مورینیو در یک سال دو جام بگیرد که یکی از این جام ها اروپایی بود. قهرمانی در جام اتحادیه انگلستان و قهرمانی در لیگ اروپا سبب شده تا بار دیگر منچستر یونایتد به روز های اوجش نزدیک شود ، به همین منظور مورینو در این فصل قصد دارد تا باجذب چند بازیکن شرایط را برای موفقیت های این تیم در لیگ جزیره و لیگ قهرمانان اروپا را فراهم کند. 
 
زلاتان ابراهیم اوویچ تنها بازیکنی است که این روز ها جدایی اش از شیاطین سرخ قطعی است. مهاجم کهنه کار سوئدی باشگاه منچستر یونایتد که در مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ اروپا با مصدومیت شدیدی رو به رو شد دیگر مورد توجه مدیران باشگاه منچستر نیست و احتمالا راهی لیگ ام ال اس آمریکا شود.
 
وین رونی دیگر مهاجم کهنه کار منچستر یونایتد مدت ها است که مورد توجه مورینیو قرار ندارد و احتمالا در این فصل از این تیم جدا شود و راهی اورتون، تیم سابق خود شود. با این حال شایعاتی 
 مبنی بر حضور این بازیکن در لیگ چین هم شنیده می شود. 

آندره هره را و داوید دخئا دیگر بازیکنان منچستر هستند که احتمال جدایی شان از شیاطین سرخ بالاست . با این حال مورینیو با جدایی هره را مخالفت کرده و مسئولان رئال هم ظاهرا مانند گذشته دیگر به دنبال جذب دخئا نیستند.
 
از جمله بازیکنانی  که مورینیو علاقه به جذب آن ها دارد می توان به آندره بلوتی مهاجم تورینو اشاره کرد . این بازیکن تنها مورد توجه منچستر یونایتد نیست و هنوز هم با این تیم به توافق نهایی نرسیده است. اوبامیانگ ستاره این روز های دورتموند هم دیگر گزینه مورینیو در این فصل از رقابت ها است . البته شیاطین سرخ برای جذب این بازیکن باید با تیم هایی نظیر رئال مادرید رقابت کنند.
لیندوف ستاره تیم فوتبال بنفیکا هم دیگر گزینه ای است که این روز ها از حضورش در منچستر یونایتد شنیده می شود.
 
همچنین آلوارو موراتا و ناینگولان  دیگر بازیکنانی هستند که مورد توجه مورینیو قرار دارند البته تاکنون خبر ها مبنی بر آن است که این انتقال منتفی است و منچستری ها در صورت آن که نتوانند موراتا را جذب کنند به سراغ گریژمان می روند. 

//در حال تکمیل ///پیشنهاد های وسوسه انگیز برای رونالدو / یوونتوس و بارسلونا به دنبال تقویت خطوط بازی
 
منچستر سیتی 
 
پپ گواردیلا سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال منچستر سیتی نتوانست در نخستین سال حضورش در لیگ جزیره موفق باشد . با این حال پپ که توانسته افتخارات بزرگ و زیادی را با بارسلونا و بایرن مونیخ در لالیگا و بوندس لیگا کسب کند علاقه دارد تا با جذب بازیکنان دلخواهش در این فصل هم ، از زیر فشار باشگاه به دلیل نتایج ضعیف فصل گذشته اش خارج شود و هم این که به افتخارات خود اضافه کند. 
نولیتو نخستین بازیکنی که این روز ها شایعاتی مبنی بر جدایی اش از منچستر سیتی شنیده می شود . این مهاجم اسپانیایی این روز ها پیشنهاد های خوبی از تیم های کشورش از جمله سویا دارد .
کابایرو دروازه بان تیم فوتبال منچستر سیتی هم از جمله بازیکنانی است که مورد توجه چلسی قرار دارد و احتمال می رود که از این تیم جدا شود. 
 
پپ گواردیولا اما گفته که در این فصل به دنبال جذب 5 بازیکن است . این روز ها شایعاتی مبنی بر حضور رایان برتراند ، کایل واکر ، دنی آلوس و ادرسون شنیده می شود. البته در این میان تنها انتقالی که قطعی است ادرسون است . این دروازه بان احتمالا با 40 میلیون یورو برای 5 سال راهی منچستر سیتی می شود تا گران ترین دروازه بان تاریخ لقب بگیرد.
 
//در حال تکمیل ///پیشنهاد های وسوسه انگیز برای رونالدو / یوونتوس و بارسلونا به دنبال تقویت خطوط بازی
 
لیورپول 
 
یورگن کلوپ اگرچه در نخستین فصل حضورش در لیورپول خوش درخشید و توانست در 3 فینال ( لیگ اروپا ، جام اتحادیه و جام حذفی ) حاضر شود اما در فصل دوم حضورش اصلا موفق نبود و با نتایج ضعیفی که کسب کرد حتی این شایعه را به وجود آورد که امکان جدایی اش از این تیم وجود دارد با این حال لیورپول قصد دارد تا در این نقل و انتقالات به جذب بازیکن های بهتری بپردازند تا در مقابل رقیبانش کم نیاورد.
 
تاکنون اخباری مبنی بر جدایی بازیکنانی از لیورپول به صورت رسمی شنیده نشده است اما اخبار مختلفی از مذاکرات این باشگاه برای جذب بازیکن به گوش می رسد. محمد صلاح بازیکن تیم فوتبال رم شاید سرشناس ترین بازیکنی باشد که این روز ها لیورپولی ها به دنبال آن است البته این مذاکره متوقف شده و هنوز معلوم نیست که آیا این بازیکن شاگرد یورگن کلوپ می شود یا خیر ؟ در کنار این بازیکن نام بازیکنانی هم نظیر کریستین برسیج ، ون دیک ، جلسون مارتینز و لابورده شنیده می شود که قرار است راهی این تیم شوند. 

لیورپول به دنبال جذب دومنیک سولانکه، هافبک 19 ساله چلسی است که به زودی قراردادش با این باشگاه به پایان می‌رسد.

//در حال تکمیل ///پیشنهاد های وسوسه انگیز برای رونالدو / یوونتوس و بارسلونا به دنبال تقویت خطوط بازی
 
دیگر تیم ها
 
 اگرچه تیم های دیگری هم در لیگ جزیره مانند لستر سیتی و تاتنهام هستند که قصد دارند بازیکنانی را کنار بگذارند و یا جذب کنند اما همگی آن ها سرشناس نیستند و ما تنها به نام هایی اشاره می کنیم که از دیگر بازیکنان لیگ جزیره سرشناس تر هستند.
 
جیو سیمئونه پسر دیگر سیمئونه که این روز ها در تیم فوتبال جنوا بازی می کند از جمله بازیکنانی است که مورد توجه واتفورد قرار گرفته است. وست برومویچ هم از دیگر تیم هایی است که قصد دارد حضور خوبی در بازار نقل و انتقالات تابستانی را داشته باشد .
 
جان تری هم بازیکنی است که از بورث موث پیشنهاد دارد. 

//در حال تکمیل ///پیشنهاد های وسوسه انگیز برای رونالدو / یوونتوس و بارسلونا به دنبال تقویت خطوط بازی



 بوندس لیگا
 
تیم های آلمانی کمتر از تیم های انگلیسی در بازار نقل و انتقالات فعالیت می کنند و تاکنون انتقالات رسمی بسیار کمی در آلمان صورت پذیرفته است.

//در حال تکمیل ///پیشنهاد های وسوسه انگیز برای رونالدو / یوونتوس و بارسلونا به دنبال تقویت خطوط بازی
 
بایرن مونیخ 
 
تیم فوتبال بایرن مونیخ که موفق شد در این فصل را با هدایت کارلو آنجلوتی  به عنوان قهرمانی در رقابت های بوندس لیگا دست یابد و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم برسد. فعالیت خود را در بازار نقل و انتقالات با ارائه و دریافت چند پیشنهاد آغاز کرده است. کارلوسو بازیکن تیم فوتبال اتلتیکو مادرید و الکسیس سانچز بازیکن تیم فوتبال آرسنال از گزینه های جدی هستند که بایرنی ها به دنبال آن هستند . ظاهرا بایرنی ها با آرسنال بر سر سانچز به توافق رسیده اند و این انتقال قطعی است.
داگلاس کاستا هم که در دوران پپ گوادیولا شرایط بسیار خوبی را در بایرن مونیخ داشت نتوانسته نظر انجلوتی را به خود کاملا جلب کند به همین دلیل ممکن است این بازیکن در آینده ای نه چندان دور راهی بارسلونا و یا یوونتوس شود.
سرژ گنابری، ستاره فصل گذشته وردربرمن به بایرن مونیخ پیوست.

//در حال تکمیل ///پیشنهاد های وسوسه انگیز برای رونالدو / یوونتوس و بارسلونا به دنبال تقویت خطوط بازی 
 
دورتموند
 
تیم فوتبال دورتموند که در این فصل موفق شد به عنوان قهرمانی جام حذفی آلمان دست یابد تاکنون اقدام به جذب یک بازیکن و ارائه یک پیشنهاد به یک بازیکن کرده است. ماکسیمیلیان فیلیپ بازیکن تیم فوتبال فرایبورگ نخستین ورودی رسمی دورتموندی ها بود که با قراردادی 5 ساله به این تیم پیوست . دمبله بازیکن بارسلونا هم بازیکنی است که دورتموندی ها علاقه به جذب آن دارند.
همچنین آلاریو مهاجم تیم فوتبال ریورپلاته آرژانتین دیگر بازیکنی است که احتمال دارد به این تیم بپیوندند. با این حال برترین بازیکن دورتموندی ها یعنی اوبامیانگ این روز ها احتمال دارد تا از این تیم جدا شود. منچستر یونایتد ، پاری سن ژرمن و رئال مادرید مشتری های اوبامیانگ هستند.
 
//در حال تکمیل ///پیشنهاد های وسوسه انگیز برای رونالدو / یوونتوس و بارسلونا به دنبال تقویت خطوط بازی
دیگر تیم های آلمانی 
 
دیگر تیم های آلمانی نقش زیادی در نقل و انتقالات نداشته اند . تیم فوتبال ولسبورگ که اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در آن بازی می کند رضایت داد تا ریکاردو رودریگز از این تیم راهی میلان شود. همچنین ولسبورگی ها اقدام به تمدید قرار داد ماریو گومز کردند. هاکان چاکان اوغلو و سرج گنابری دو بازیکن تیم های بایر لورکوزن و وردربرمن هستند که احتمالا راهی لیگ جزیره و تیم فوتبال آرسنال شوند. 
رامی خدیرا برادر سامی خدیرا بازیکن تیم فوتبال یوونتوس هم دیگر بازیکنی است که در لیگ آلمان ، از لایپزیش راهی آگزبورگ شده است.
ادین ژکو، مهاجم بوسنیایی رم ممکن است به تیم سابق خود ولفسبورگ بازگردد. 

//در حال تکمیل ///پیشنهاد های وسوسه انگیز برای رونالدو / یوونتوس و بارسلونا به دنبال تقویت خطوط بازی
 
لالیگا
 
لالیگا پس از لیگ جزیره شاهد بیشترین فعالیت در بازار نقل و انتقالات است و هر روز صحبت های زیادی از خروج و ورود بازیکنان مختلف به تیم های اسپانیایی شنیده می شود. 

//در حال تکمیل ///پیشنهاد های وسوسه انگیز برای رونالدو / یوونتوس و بارسلونا به دنبال تقویت خطوط بازی
 
بارسلونا
 
تیم فوتبال بارسلونا که در فصل 2016 -  17 نتوانست موفقیت گذشته را تکرار کند و تنها یک جام گرفت در این فصل به دنبال مدافعانی است تا مانع باز شدن دروازه اش بشود . بارسلونا در این فصل آمار بسیار بدی را در دفاع از خود بر جای گذاشت و همین سبب شده تا بارسلونایی ها از همان ابتدا بیشتر گزینه هایشان را مدافعان تشکیل دهند. 
 
داوینسون سانچز ، یری مینا و خوان فران گزینه های بارسلونا برای دفاع هستند. آن ها همچنین در دیگر پست ها هم قصد دارند بازیکنانی جذب کنند که از جمله آن ها را می توان به آندره هره را ، داگلاس کاستا و بیرین اشاره کرد. با این حال بارسایی ها با دو پیشنهاد برای بازیکنان خود مواجهه شده اند. اینیستا و رافینیا دو بازیکنی هستند که از تیم های یوونتوس و والنسیا پیشنهاد دارند.

//در حال تکمیل ///پیشنهاد های وسوسه انگیز برای رونالدو / یوونتوس و بارسلونا به دنبال تقویت خطوط بازی
 
رئال مادرید 
 
تصور می شد که زیدان پس از دو فصل موفقیت در رئال قصد نداشتته باشد تا تغییرات زیادی را در این تیم به وجود بیاورد . اما بر خلاف انتظار کهکشهانی ها هم لیست خروج بلند بالایی دارند و هم لیست ورود طولانی ، این روز ها اخباری به گوش می رسد که پیشنهاد های زیادی از سراسر اروپا و چین با مبالغی بین 180 تا 200 میلیون یورو برای رونالدو به رئالی ها می رسد. البته نباید انتظار داشت که رونالدو به هیچ کدام از آن ها پاسخ مثبت بدهد. علاوه بر رونالدو ، بیل هم بازیکنی است که شایعه رفتنش از رئال به گوش می رسد . ظاهرا رئالی ها به دنبال آنند تا با فروش بیل امباپه را جذب کنند .
 
موراتا هم دیگر بازیکنی است که پیشنهاد های خوبی از منچستر یونایتد و میلان دارد . با این حال رئال حاضر نیست این بازیکن را با مبلغی زیر 90 میلیون یورو به فروش برساند.لوکا مودریچ هم از گزینه هایی است که احتمالا فصل آینده در برنابئو نباشند.
ادگارد و براوو هم بازیکنانی هستند که برای فصل آینده به صورت قرضی به هیرنفین هلند و لیل فرانسه می روند.
لیست ورود رئالی هم شاهد بازیکنان مختلفی است. دخئا لاز منچستر یونایتد ، جی جی دوناروما از میلان ، لاپورته از بلبائو و امباپه بازیکنانی هستند که احتمالا راهی رئال شوند.

//در حال تکمیل ///پیشنهاد های وسوسه انگیز برای رونالدو / یوونتوس و بارسلونا به دنبال تقویت خطوط بازی
 
اتلتیکو مادرید  
 
تیم فوتبال اتلتیکو مادرید این روز ها از نقل و انتقالات تابستانه محروم است و نمی تواند بازیکنی جذب کند. تنها بازیکنی که خبر حضورش در این تیم به گوش می رسد دیگو کاستا است که در صورت پیوستن به اتلتیکو نمی تواند یک نیم فصل قبرای این تیم بازی کند . با این حال گریژمان و کارکوسو بازیکنانی هستند که از تیم های منچستر یونایتد و بایرن مونیخ با پیشنهاد رو به رو هستند. 

//در حال تکمیل ///پیشنهاد های وسوسه انگیز برای رونالدو / یوونتوس و بارسلونا به دنبال تقویت خطوط بازی
 
سویا
تیم فوتبال سویا هم دیگر تیم اسپانیایی است که قصد دارد 2 بازیکن را جذب کند. نولیتو و کاسیاس دو بازیکنی هستند که احتمالا فصل آینده را در این تیم توپ بزنند. 

//در حال تکمیل ///پیشنهاد های وسوسه انگیز برای رونالدو / یوونتوس و بارسلونا به دنبال تقویت خطوط بازی
 
سری آ 
 
لیگ ایتالیا مدت ها است که طراوت گذشته را ندارد تیم هایی مانند اینتر و میلان مدت ها است که مانند گذشته نیستند. تنها تیمی که در ایتالیا توانسته با نتایج خود تا حدودی نام لیگ این کشور را زنده نگه دارد یوونتوس است. با این حال انتظار می رود در این فصل از رقابت های فوتبال دوباره تیم هایی مانند میلان و اینتر به خود بیایند. زیرا این تیم ها توسط چینی های میلیاردی خریداری شده که مشکلی با هزینه های بالا ندارند. 

//در حال تکمیل ///پیشنهاد های وسوسه انگیز برای رونالدو / یوونتوس و بارسلونا به دنبال تقویت خطوط بازی
 
یوونتوس
 
 تیم فوتبال یوونتوس که 6 سال است عنوان قهرمانی سری آ را کسب می کند و 3 دوره پیاپی در رقابت های جام حذفی به قهرمانی رسیده نزدیک به دو دهه است که در کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا ناکام بوده است . به همین دلیل یوونتوسی ها علاقه مندند تا با جذب بازیکنان سطح بالا این رویا را تحقق بخشند. اینیستا هافبک با تجربه بارسلونا ، دی ماریا هافبک پاری سن ژرمن ،مارکو وراتی ، استیون انزوزی و لوکا مودریچ گزینه هایی هستند که یوونتوس علاقه مند است آن ها را در نقل و انتقالات تابستان جذب کند با این حال آن ها برای 3 بازیکن به نام های دنی آلوس ، بونوچی و لمینا با درخواست رو به رو شدند با این حال بعید به نظر می رسد که سران این باشگاه با فروش این بازیکنان موافقت کند.

//در حال تکمیل ///پیشنهاد های وسوسه انگیز برای رونالدو / یوونتوس و بارسلونا به دنبال تقویت خطوط بازی
 
میلان
 
میلان که سال ها است نتوانسته به موفقیت برسد حالا با مالکان چینی خود قصد دارد بازیکنان خوبی برای این فصل از رقابت های سری آ جذب کند . میلانی ها تاکنون ریکاردو رودریگز ، کیسه و موساکیو را جذب کرده اند و در صدد جذب دیگو کاستا هستند. آن ها تنها بازیکنی را که در لیست فروش دارند دوناراما است که علاقه دارد به رئال بپیوندد.

همچنین  باشگاه میلان برای جذب کریخوویاک، هافبک لهستانی پی اس جی پیشنهاد داده است. 

//در حال تکمیل ///پیشنهاد های وسوسه انگیز برای رونالدو / یوونتوس و بارسلونا به دنبال تقویت خطوط بازی
 
اینتر  
تیم فوتبال اینتر هم مانند همشهری خود میلان حالا دارای مالکان چینی است . آن ها هم به دنبال جذب ابزیکن هستند و تاکنون نام رودریگو و کونتی را مطرح کرده اند. ایوان پرشیچ و گابیگل هم بازیکنانی هستند که احتمالا از این تیم بروند. 

//در حال تکمیل ///پیشنهاد های وسوسه انگیز برای رونالدو / یوونتوس و بارسلونا به دنبال تقویت خطوط بازی

 
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار