یاسوج؛

افزایش فضای تفریحی شهریاسوج

شهردار یاسوج از افزایش 40 هکتارفضای تفریحی به پارک های شهر یاسوج در سال جاری خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ محمد علی جاوید در نشست ستاد تسهیل سفر شهرستان بویراحمد با اشاره به اینکه توسعه‌ی فضاهای سبز به خصوص برای استقبال از میهمانان ومسافران از اولویت‌های شهرداری است گفت: تا ۱۵ تیرماه امسال ۲۱ طرح از جمله پارک غدیر برای اسکان مسافران به بهره برداری می‌رسد.

شهردار یاسوج افزود: هم اکنون در ۱۴ هکتار از فضاهای گردشگر پذیر شهر مشکل روشنایی وجود دارد که با رفع این مشکل بخش زیادی از مشکلات اسکان وگردشگری شهر یاسوج رفع می‌شود.

 وی ادامه داد: دومیلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برای توسعه‌ی پارک جنگلی یاسوج اختصاص یافت که مهم ترین نیاز این پارک ساخت مخزن هزار متر مکعبی برای فضای سبز وایستگاه پمپاژ آب است که تا ۱۵ تیر سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

وی  همچنین از اجرای طرحی برای کاهش فضای مصنوعی در آبشار این شهر خبرداد و افزود: تلاش می‌شود از آبشار یاسوج کمتر به عنوان محل اسکان و بیشتر برای مکان گردشگری طبیعی استفاده شود.

فرماندار شهرستان بویراحمد نیز در این نشست باتاکید برلزوم همکاری وهماهنگی دستگاه‌ها برای استقبال خوب ومناسب از گردشگران گفت: در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان بیش از ۱۰ میلیارد تومان به حوزه‌ی گردشگری اختصاص یافت.

 نظری حقوق شهروندی را مهم دانست و از شهرداری و پلیس راهنمایی ورانندگی خواست خودروهایی که موجب سدمعبر وسلب آسایش شهروندان می‌شوندجمع آوری کنند.

وی نبود میدانهای مناسب میوه وتره بار در یاسوج را یکی از عوامل ازدیاد خودروهای میوه فروشی درخیابانهای شهر عنوان کرد و افزود: با توجه به تجربه سالهای گذشته، در تعطیلات پایانی ماه مبارک رمضان ساماندهی ورودی وخروجی جاده آبشار یاسوج برای جلوگیری از مشکلات ترافیکی ضروری است.

لایه روبی رودخانه بشار یاسوج، کاهش بار ترافیکی در ورودی بیمارستان امام سجاد (ع) و ساماندهی و برخورد با ماشین‌های دست فروش در شهر از جمله مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.