ساری،

برگزاری جلسه شورای فرهنگی شركت شهرک‌های صنعتی مازندران

سومين جلسه شورای فرهنگی شركت شهرک‌های صنعتی امسال در مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سيد مصطفی موسوی مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: استفاده حداكثری از ظرفيت و توانمندی كاركنان در برنامه‌های فرهنگی، بايد در دستور كار قرار گيرد.

وی افزود: در سالي كه از سوي مقام معظم رهبري به‌عنوان سال اقتصاد مقاومتي، توليد، اشتغال نام‌گذاری شده است شركت شهرک‌های صنعتي در ايجاد زيرساخت مناسب در شهرک‌های صنعتی در جهت استقرار صنايع، نقش بزرگی دارد و البته در كنار اين نقش، از فرهنگ مصرف كالاي ايراني در خانواده نيز نبايد غافل شد و يكي از وظايف شورای فرهنگی، تلاش برای آگاه نمودن مردم برای استفاده از كالای ايرانی و مزيت آن بجای استفاده از كالای خارجي می‌باشد.

موسوی گفت: مصوبات و تصميمات اتخاذشده در جلسات شورای فرهنگی بايد به نحو شايسته اجرا شود.

دبير شورای فرهنگی شركت شهرک‌های صنعتی مازندران نيز در اين جلسه گفت: از ابتدای سال جاری تاكنون 3 جلسه شورای فرهنگی برگزار و مصوبات فرهنگی در سال جاری برای كاركنان در نظر گرفته‌شده كه با حمايت مديرعامل و نظارت شورا اجرايی خواهد شد.

سيد محمد عمادی افزود: در سومين جلسه شورای فرهنگی شركت 9 برنامه پيشنهادی تصويب شد كه برگزاری كارگاه آموزشی اقتصاد مقاومتی، اعزام كاركنان به مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)، برگزاری مراسم فتح خرمشهر، مسابقات ورزشی و مسابقات اذان و قرآن ازجمله مهم‌ترین مصوبات شورای فرهنگی در اين جلسه بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.