ساری،

حمايت از سرمايه‌گذاری مولد با كارگروه پايش

معاون برنامه‌ريزی شركت شهرک‌های صنعتی مازندران از تشكيل كارگروه پايش باهدف شناسايی واحدهای راكد و غيرفعال در راستای رونق بخش صنعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نيما دارايی در جلسه با مديران شهرک‌های صنعتی استان كه در سالن جلسات شركت برگزار شد گفت: با جمع‌بندی اطلاعات از وضعيت موجود واحدهاي توليدی اعم از راكد و در حال ساخت، بايد با ارائه راهكار مناسب، به این‌گونه از واحدها كمك كنيم.

معاون برنامه‌ریزی شركت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: در سال گذشته 71 قرارداد با سرمایه‌گذاران منعقد شد كه پس از بازديد مديران شهرک‌ها از طرح، روند پيشرفت اجرايی گزارش خواهد شد.

دارايی گفت: كارگروه پايش در راستاي تقويت اقتصاد مقاومتی و ضرورت حمايت از سرمایه‌گذاری مولد و در جهت صيانت از كار و توليد تشكيل و در هر هفته، به ارزيابی و تحليل گزارشات مديران شهرک‌ها خواهد پرداخت.

وی افزود: در راستای اهداف كارگروه پايش و در جهت كمك به واحدهای در حال ساخت، آن دسته از واحدهايی كه دارای پيشرفت فيزيكی 40 درصد به بالا در شهرك صنعتی هستند پس از بازديد مديران شهرك و ارائه گزارشات، در صورت نياز مالی برای تكميل طرح به دبيرخانه اقتصاد مقاومتی معرفی می شوند.

معاون برنامه‌ریزی شركت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: اميدواريم با بحث پايش وعارضه‌یابی بنگاه‌های كوچك و متوسط، به احياء و راه‌اندازی صنايع راكد و غيرفعال استان كمك كنيم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار