نعمتی در جمع خبرنگاران:

دستگاه‌های ذیربط طرح‌های خود برای جلوگیری از حوادث تروریستی را ارائه دهند

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس نشست غیرعلنی با وزرای کشور و اطلاعات و همچنین جانشین فرمانده سپاه پاسداران را تشریح کرد.

دستگاه‌های ذیربط طرح‌های خود برای جلوگیری از حوادث تروریستی را ارائه دهند
به گزارش خبرنگار مجلس  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی جلسه غیرعلنی بهارستان‌نشینان با وزرای کشور و اطلاعات و همچنین جانشین فرمانده سپاه پاسداران را تشریح کرد.

وی افزود: امروز با هماهنگی قبلی که هیئت رئیسه مجلس با وزرای کشور و اطلاعات  همچنین جانشین فرمانده سپاه داشت جلسه مذکور برگزار شد و نمایندگان به واکاوی حادثه تروریستی مجلس پرداختند.
 
نعمتی تاکید کرد: در جلسه فوق موضوعات متعددی مطرح شد که هم نمایندگان و هم رئیس مجلس و هم مهمانان جلسه دعوت بودند مواردی را مطرح کردند که ما در همین جا از اقدامات خوب این عزیزان قدردانی می‌کنیم.
 
وی افزود: نقاط ضعفی نیز طبیعتا در این حادثه وجود داشت که آن نقاط ضعف نیز مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد برای جمع‌بندی بهتر موضوعات، کمیسیون امنیت ملی و بویژه کمیته امنیت این کمیسیون جلساتی را با مسئولان مربوط برگزار کنند و نتیجه‌گیری ها نیز به اطلاع مردم برسد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه گروه‌های تکفیری پشت این حادثه بودند تاکید کرد: باید گفت دوستان ما در وزارت اطلاعات تیم‌های مختلفی در این رابطه دستگیر کردند و قرار بر این شده تا برای اینکه مشکلات به جاهای دیگر رسوخ پیدا نکند طرح‌هایی را برای این موضوع طراحی و به صورت شفاف و روشن ارائه کنند.

نعمتی همچنین در رابطه با تحریم های سنای آمریکا و تدابیر مجلس در این رابطه گفت: این بحث بحث جدایی است که دوستان ما در این زمینه کارهایی را انجام خواهد داد.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار