اراک؛

آغاز طرح سنجش سلامت 32 هزار نوآموز در استان مرکزی

طرح سنجش سلامت 32 هزار نوآموز در استان مرکزی آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛شهریارفولادوند مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به آغازطرح سنجش سلامت نوآموزان در استان مرکزی پیش بینی کرد: امسال 19 هزار کودک بدو ورود به دبستان و 13 هزار کودک پیش دبستانی در استان مرکزی در طرح سلامت و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی مورد سنجش قرار گیرند.

فولادوند افزود: این طرح در شهرستان های اراک و ساوه از امروز بیستم خرداد ماه و سایر شهرستان های استان بعد از ماه مبارک رمضان کلید می خورد و با توجه به تعداد و حجم مراجعه کنندگان در برخی شهرستان ها تا پایان شهریور ماه ادامه می یابد.

وی با بیان اینکه 20 پایگاه ثابت و سیار امسال وظیفه اجرای طرح سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی نو آموزان در این استان را بر عهده دارند اضافه کرد: نوآموزان در طرح سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی مورد از نظر بینایی، شنوایی، بهداشت و سلامت رفتاری ارزیابی می شوند.

طرح سنجش سلامت 32 هزار نوآموز در استان مرکزی خاطر نشان کرد: کار ثبت نام و نوبت دهی کودکان در طرح سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی نو آموزان با مراجعه خانواده ها به مدارسی که قصد ثبت نام کودک خود در آن مدارس را دارند انجام می گیرد و روز و زمان مراجعه برای سنجش کودکان توسط مدرسه به خانواده ها اعلام می شود.
  در سطح کشور  یک میلیون و 200 هزار نو آموز بدو ورود به دبستان وجود داردوطرح سنجش سلامت نوآموزان از سال 73 آغاز شده و هر ساله در سراسر کشور انجام می‌شود.

انتهای پیام /ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.