شیراز؛

اجرای طرح ملی "وقف مصحف شریف " در فارس

مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس از اجرای طرح ملی وقف" مصحف شریف " همزمان با ایام ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام سیدعباس موسوی مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و در راستای اجرای این طرح ملی، عموم مردم فارس می توانند حس خوب واقف بودن را تجربه کنند و با شرکت در این طرح نام خود را به عنوان واقف ثبت کنند.
 
موسوی با اشاره به اینکه در این طرح خیرین می توانند یک جلد قرآن کریم با هدیه 70 هزار ریال خریداری کنند، افزود: عموم مردم و خیرین می توانند با تکمیل سند وقف نامه در ابتدای این کتاب آسمانی شریف ، طبق نیت دلخواه و موردنظر خود وقف در حسینیه، امامزاده ، نمازخانه، اداره و بیمارستان شهر یا منطقه خود کنند.
 
وی با بیان اینکه این طرح برای نخستین بار به صورت سراسری در کل کشور اجرا می شود، بیان کرد: عموم آحاد مردم، واقفین و علاقمندان می توانند با واریز هدیه هر جلد قرآن کریم به تعداد دلخواه به شماره حساب 94040001329/128 نزد بانک ملی اقدام و فیش واریزی خود را نسبت به دریافت این مصفای شریف در ادارات اوقاف و امور خیریه ارائه کنند.
 
حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: عموم مردم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این طرح ملی با شماره تلفن 32286572 داخلی 3166 معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس تماس حاصل و یا به نشانی اینترنتی www.fars.oghaf.ir مراجعه نمایند.
 
وی با اشاره به اهداف اجرای این طرح گفت: هزینه ای که صرف خرید این هدیه آسمانی می شود در راستای ترویج امور قرآنی یعنی نشر و چاپ قرآن کریم و بسترسازی در راستای تسهیل امور وقف و ایجاد مشارکت همگانی در این امر مقدس است.
 
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان فارس با اشاره به اینکه ایام ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی است برای سبقت گرفتن در امور خیر و چه کار نیکی بالاتر از وقف قرآن کریم در ماه قرآن و بهار قرآن، از عموم مردم شریف استان فارس جهت شرکت در این طرح دنیوی و اخروی دعوت کرد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.