رشت؛

برگزاری کارگاه تابستانه آموزش بازیگری تئاتر

کارگاه تابستانه آموزش بازیگری تئاتر همزمان با فصل تابستان و اوقات فراغت در رودسربرگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر با اعلام این خبرگفت: همزمان با فرارسیدن فصل تابستان و اوقات فراغت ، سومین دوره کارگاه تابستانه آموزش بازیگری تئاتر با مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان توسط گروه تئاتر هوسم رودسر برگزار می شود.


علی فلاح رنجبر افزود :اهداف برپایی این کارگاه آموزش اصولی و گام به گام و پایه ای هنر بازیگری تئاتر بصورت علمی ، مدون و همچنین تقویت زیرساخت های منابع انسانی تئاتر شهرستان درجهت رشد و پویایی و تعالی این هنر مهم است.

وی اظهار داشت : مسئولیت برگزاری این کلاسها برعهده سرپرست گروه تئاتر هوسم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر (محسن پورنظری) از هنرمندان فعال شهرستان خواهد بود و علاقمندان جهت ثبت نام می توانند از روز سه شنبه ١٦ خرداد ٩٦ با دردست داشتن مدارک (شناسنامه - کارت ملی و عکس پرسنلی) به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر مراجعه نمایند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسربا بیان این که  کلاس های ذکر شده در یک ترم سه ماهه برگزار خواهد شد تصریح کرد: در پایان دوره کارگاه ضمن اعطاء گواهینامه معتبر ، یک اثر نمایشی توسط تمامی هنرجویان شرکت کننده در کلاسها تهیه و تولید خواهد شد و از هنرجویان خلاق جهت عضویت در گروه تئاتر هوسم رودسر دعوت بعمل خواهد آمد.

ثبت نام در این کارگاه، ویژه همه مقاطع و رده های سنی بوده و افتتاح کلاس ها نیز روز پنج شنبه یکم تیرماه ٩٦ ساعت ١٦ عصر خواهد بود.

 
 
انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.