همدان؛

سبک عکاسی وحید سهرابی بررسی شد

نشست یادبود عضو سابق خانه‌ی عکاسان حوزه هنری استان در محل حوزه هنری برگزار شد.

سبک عکاسی وحید سهرابی بررسی شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ کبری یوسفی در این باره گفت: در این نشست دوستان و خانواده‌ی وحید سهرابی، عضو سابق خانه‌ی عکاسان حوزه هنری و عکاس جوان و با استعداد همدانی به بیان خاطراتی از وی و بیان سبک عکاسی‌اش پرداختند.

وی ادامه داد: این هنرمند ابتکارات خاصی در عکاسی داشت و بیشتر کارهای خلاقانه و عکاسی‌های صحنه آرایی شده انجام می‌داد.

دبیر افتخاری خانه عکاسان حوزه هنری استان همدان افزود: در آثار وی، از فضاهای خاص استفاده می‌شد و طبیعت در کارهایش انتها نداشت و آنطور نبود که شاخص و یا محدود باشد؛ به گونه‌ای از آن استفاده می‌کرد که مفهوم بینهایت را در آثارش به نمایش می‌گذاشت.

یوسفی ادامه داد: سهرابی در عکاسی و انتخاب و انتشار آثارش وسواس خاصی داشت و تنها گزیده‌ی آثارش را در معرض نمایش قرار می‌داد.

وحید سهرابی، عکاس خبرگزاری ایسنا و عضو سابق خانه عکاسان حوزه هنری استان، چهارشنبه ۱۰ خرداد در حادثه‌ای ناگهانی در همدان از دنیا رفت. وی فعالیت عکاسی خود را از سال 1387 با عضویت در خانه‌ی عکاسان حوزه هنری استان همدان آغاز کرد و پس از آن با دفتر منطقه‌ای ایسنا و روزنامه‌ی همدان‌پیام در همدان و از سال ۹۰ به مدت دو سال با دفتر اصلی خبرگزاری دانشجویان در تهران همکاری داشت. این عکاس تجربی در سال ۸۹ برنده جایزه تصویر سال در بخش جوان شد. وحید سهرابی متولد ۸ اردیبهشت ۱۳۶۸ در همدان بود.

انتهای پیام/ ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار