اراک؛

محکومیت جنایات تروریستی چهارشنبه تهران

امامان جمعه استان مرکزی در خطبه های نماز جمعه جنایات تروریست ها در تهران را محکوم کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛امامان جمعه استان مرکزی در خطبه های نماز جمعه جنایات تروریست ها درمجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی(ره)  را محکوم کردند.
 
حجت الاسلام موسوی امام جمعه شازند: منافقین و طالبان و داعش در یک مسیر حرکت کرده اند و در این حادثه حقانیت ملت ایران در مبارزه با تروریسم به اثبات رسید.

حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه خمین:بارها حرکت تروریستی دشمنان توسط وزارت اطلاعات ،حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران و سربازان گمنام امام زمان(عج) در نقاط مختلف کشور شناسایی و خنثی شده است،و حرکت اخیر نمی تواند باعث وحشت مردم شود.

حجت السلام ابراهیمی امام جمعه زرندیه :ملت ایران با این اقدامات مزبوحانه عوامل امریکا عزم خودرا در مبارزه با استکبار جزم خواهد کرد.

حجت السلام ربانی امام جمعه محلات:‌ جوانان باید بدانند همین کارهایی که الان داعش انجام می دهد تروریستها در دهه شصت انجام می دادند.

حجت الاسلام نیشابوری امام جمعه آشتیان : این حملات کور هیچ تاثیری در روحیه مردم ایران نخواهد گذاشت بلکه آنان را مقاوم تر خواهد کرد و ملت ما انتقام این شهدا را از داعش خواهد گرفت.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه ساوه: عبرتهای حادثه تروریستی اخیر تهران تاکید دوباره هوشیاری، حمایت از محور مقاومت و تقویت نیروهای مسلح برای مبارزه با تروریست در خارج مرزها،و ضرورت اتحاد و پیروی از رهبری معظم انقلاب است..

حجت الاسلام تلخابی،امام جمعه موقت فرمهین:این اقدام گروه های تروریستی،حرکت انتقام جویانه ای بود تا ناکامی های آن ها در منطقه جبران شود اما یقینا در کشور ما سبب افزایش وحدت و انسجام ملت در مقابله با استکبار خواهد شد.

انتهای پیام /ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.