اراک؛

ملت ایران با انسجام و هم دلی نقشه تروریست ها و حامیانشان را نقش بر آب کردند

آیت الله دری در خطبه های نمازجمعه اراک گفت:ملت ایران با انسجام و هم دلی نقشه تروریست ها و حامیانشان را در برهم زدن نظم و وحدت کشور ، نقش بر آب کردند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه های نماز جمعه اراک بامحکوم کردن حادثه تروریستی  چهارشنبه  تهران و گرامی داشت یاد  17 شهید این حادثه تروریستی گفت: حادثه تروریستی در حرم مطهر امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی همبستگی و هوشیاری  مردم را افزایش دادوملت ایران با انسجام و هم دلی نقشه تروریست ها و حامیانشان را در برهم زدن نظم ووحدت کشور نقش بر آب کردند و تروریستها بی هنری خود را  ثابت کردند .

آیت الله دری با اشاره به اینکه ملت ایران از ابتدای انقلاب تاکنون تجربیات بسیار خوبی کسب کرده و تجربیات جدید نیز موجب تقویت آنان خواهد شد افزود: دشمنان باید بدانند هیچ حرکتی بر ضد ایران اسلامی بدون پاسخ نخواهند ماند و ایران از این اقدامات نخواهند ترسید.

امام جمعه اراک  اضافه کرد:مدعیان دروغین مبارزه با تروریسم ایران را به حمایت از  تروریست، متهم می کنند در حالی که ایران خود قربانی ترور بوده و 17 هزار شهید ترور گویای این واقعیت است.

وی همچنین به مشکلات صنایع استان هم اشاره کرد و  بیان کرد: انتخابات تمام شده و دولت باید با یک برنامه ریزی دقیق در چهار سال آینده کارنامه روشنی از خود ارایه کند و با تدبیر مشکلاتی را که برای صنایع استان مرکزی ایجاد شده را برطرف کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه8 داد: استان مرکزی از ظرفیت صنعتی بالایی برخوردار است و میتوان با یک همت بلند و یک برنامه ریزی منسجم جلوی بسیاری از مشکلات بیکاری را در استان گرفت و همچنین شاهد تعطیلی برخی از کارخانجات از جمله هپکو و آونگان نباشیم .

وی با اشاره به  برخی مشکلات برای سرمایه گذاران موسسه های اعتباری گفت:هم مردم و هم مسئولین نسبت به سپرده گذاریها در موسسات هوشیار تر باشند و دستگاههای مربوطه از نظام بانکی ، بازرسین کل کشور،مامورین انتظامی و نظامی و دستگاههای اطلاعاتی اجازه ندهند عده ای افراد سود جو سرمایهای مردم را به بازی بکیرند.

آیت الله دری  در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه  ولادت با سعادت امام حسن مجتبی را تبریک گفت و افزود:آن حضرت در طول زندگی ساده خود سه با ر اموال خود را به نیازمندان بخشید وبه همه ما آموخت که  در زندگی خود دست نیازمندان را بگیریم.

وی بابیان اینکه بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع دانشجویان چراغ راه و هدایت است تصریح کرد:دانشگاه ها به عنوان کانون تحصیل و علم ضمن جهت گیری انقلابی و اسلامی، باید پاسدار خون شهدا و خط امامت و ولایت باشند.

امام جمعه اراک  با اشاره به  قرارگرفتن  در آستانه شب های قدر و شهادت امیر المومنین (ع) گفت: همه مساجد حسینه ها با برنامه ریزی های هرچه بیشتر کمک کنند برنامه های این مناسبت ها با شکوه تر برگزار شود.
 
انتهای پیام /ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.