کرمانشاه؛

اهل سنت یکپارچه از این جنایات آشکار و غیرانسانی ابراز انزجار و تنفر کرده

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه حوادث تروریستی اخیر تهران را محکوم کرد و گفت: کسانی که چنین جنایاتی مرتکب می‌شوند مزدوران تفکر ضد اسلامی و تفاله‌های تحجر و جهالت هستند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ ماموستا ملا محمد محمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مسجد شافعی با ابراز مرتکبان حوادث تروریستی تهران مزدوران تفکر ضد اسلامی و تفاله‌های تحجر و جهالتندهمدردی مردم اهل سنت کرمانشاه با خانواده شهدا و مصدومان این حوادث افزود: اهل سنت یکپارچه از این جنایات آشکار و غیرانسانی ابراز انزجار و تنفر کرده و با وحدت در کنار هموطنان خود همچون تاریخ پر از وفاداری خود حافظ امنیت و اتحاد و استقرار میهن اسلامی خواهد بود.

وی با اشاره به رشادت‌های ملت فهیم و با فرهنگ پاوه و اورامانات در تمامی عرصه‌های انقلاب و مقاومت اظهار داشت: نباید حرکت چند فتنه گر مزدور، این تاریخ درخشان را متاثر از خود کند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه به همگان توصیه کرد: مراقب باشیم رسانه‌های فرصت طلب غرب، فضای وحدت و همفکری میان ملت را به تفرقه و بداندیشی نکشانند.

ماموستا محمدی به اقدام وقیحانه آمریکا در تحریم برخی از نهادهای انقلابی نیز اشاره کرد و گفت: در حالیکه غیورمردان سپاه موثرترین فعالیت‌های ضد تروریسم را با شفافیت در منطقه انجام می‌دهند این حرکت امریکا نشان از تزویر آنان در مبارزه با تروریسم است.

وی در ادامه خطبه‌ها به مردم توصیه کرد باتوجه به اینکه گروه‌های تکفیری تروریستی عوامل خود را از میان جوانان کم سواد و یا دارای کمبودهای فکری و اجتماعی جذب می‌کنند، در مراقبت از جوانان و رفتار و افکار آنان به هیچ وجه غافل نشوند. 

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با تشکر از تلاش‌های نیروهای جان بر کف سپاه و بسیج، ارتش، نیروی انتظامی و امنیتی در مبارزه با تروریسم یادآور شد: مردم به خوبی می‌دانند بیداری و هوشیاری این نیرو‌ها است که امنیت مستقر کشورمان را در میان طوفان ناامنی منطقه حفظ کرده است.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار