کرمانشاه؛

حرکت و عمل انقلابی باید سر لوحه مدیریت ما باشد

امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر لزوم حفظ اتحاد و یکپارچگی ملت و نیز پرهیز از گسیختگی در بین مسلمانان، گفت: حرکت و عمل انقلابی باید سرلوحه مدیریت‌ها در کشور باشد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛امام جمعه کرمانشاه و نماینده، ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه امروز با توصیه همگان به تقوا و پرهیزگاری و دوری از معصیت گفت: یکی از راهکارهای عملی اخلاق و عرفان و تقرب الی الله، روزه است و حضرت صدیقه کبری در خطبه فدکیه تذکر می‌دهند که خداوند روزه را واجب نموده تا اخلاص برای انسان تثبیت شود.

آیت اله علما افزود: ماه رمضان از عنایات الهی موج میزند، رمضان ماه قرآن، دعا و مناجات و رحمت و مهمانی خداوند است و رحمت خداوند دائما به طرف ما می‌ریزد.

وی در ادامه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حفظ اتحاد و یکپارچگی ملت اشاره و تاکید کرد: روش امام (ره) را باید دنبال کرد و در حوادث اخیر مجلس دچار گسختگی نشویم و حرکت و عمل انقلابی امام (ره) باید سر لوحه مدیریت ما باشد.

امام جمعه کرمانشاه با خطاب به مسوولان و تاکید بر اینکه مبادا طریق و روش امام تحریف شود، اظهار داشت: هنر بزرگ امام این بود که توانست با جدابیت درونی افراد را به نهضت انقلاب جلب کنند همچنین شعارهاو دستورات امام کارساز و برای سیاسیون جهان جذاب و خواندنی است.

آیت الله علما با اشاره به تأکید امام در خصوص عدالت اقتصادی و اجتماعی گفت: بالاترین هنر امام این بود که چهره واقعی آمریکا را معرفی کرد، ببینید آمریکا چه بر سر حجاز و عربستان آورد، این رئیس قبیله و کدخدای قدیم چکار کرد، نصف دارایی عربستان را دو دستی تقدیم رئیس جمهور آمریکا کرد، خواری و ذلت بالاتر از این که در روز روشن جلوی چشم هشت میلیارد آدم کره زمین دارایی‌های خود را به باد بدهی، الان ترامپ برای بقیه هم نقشه دارد بحث قطر راه انداخته و میخواهد از آنان پول بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: طبق منویات ارزشمند مقام معظم رهبری خطاب به جوامع اسلامی و کشور، آمریکا هرگز قابل اعتماد نیست و امام راحل نیز ۳۸ سال پیش این تذکرات و هشیاری را مطرح کردند.

نماینده، ولی فقیه در استان همچنین به بیانیه مقام معظم رهبری در زمینه وقایع اخیر مجلس اشاره و عنوان کرد: ملت ایران بیشتر از قبل متحد و با عزم راسخ به پیش خواهد رفت.

وی متذکر شد: تنها خفت، ذلالت و شرمساری برای تکفیریهای کور دل و سرنگون است، چرا که این گونه جنایات پایدار نیست و ریشه آن‌ها از بین می‌رود.

آیت اله علما یادآور شد: برای خانواده شهدا به ویژه آنان که در مجلس جانفشانی و رشادت کردند، باید طلب دعای صبر و آرامش در پیشگاه پروردگار داشته باشیم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار