کرمانشاه؛

واگذاری طرح‌ها به بخش خصوصی و سرمایه گذاران

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی، بانک‌ها آماده واگذاری بنگاه‌های تولیدی مازاد خود به سرمایه گذاران هستند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛رضا رحیمی  افزود: بانک‌ها موظف به واگذاری این بنگاه‌های تولیدی در راستای توجه بیشتر به اقتصاد مقاومتی و رونق اقتصادی در استان می‌باشند.

وی خواستار اطلاع رسانی کامل از نحوه و شرایط واگذاری این بنگاه‌های تولیدی از سوی بانک‌های استان به دستگاه‌های اجرایی جهت در اختیار گذاشتن این اطلاعات به سرمایه گذاران شد و اظهار داشت: اولویت کار در استان برای اجرای طرح‌های تولیدی، واگذاری بنگاه‌ها و طرح‌های تولیدی مازاد بانک‌ها به سرمایه گذاران است و در مرحله بعدی باید اجرای طرح‌های جدید مورد توجه قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تصریح کرد: افراد و سرمایه گذارانی که متقاضی اجرای طرح‌های تولیدی هستند باید بنگاه‌های تولیدی مازاد بانک‌ها را با تمامی شرایط و مشخصات به صورت کامل در اختیار آنان قرار داد زیرا این گونه طرح‌ها آماده تولید هستند و نیازی به سپری شدن زمان برای شروع ابتدایی ندارند.

وی تاکید کرد: با واگذاری این گونه طرح‌ها به بخش خصوصی و سرمایه گذاران علاوه بر اینکه از یکسو کمک به تولید و اشتغال در استان می‌شود از سوی دیگر از هزینه منابع برای اجرای طرح‌های جدید جلوگیری می‌شود و همچنین با واگذاری این طرح‌ها سرمایه بانک‌ها از بلاتکلیفی نیز خارج می‌شود.

وی بیان داشت: همه دستگاه‌های اجرایی به همراه بانک‌ها در استان مسئول کمک به رونق اقتصادی و تولید در راستای اقتصاد مقاومتی مورد تاکیدات مقام معظم رهبری هستند.

رحیمی بیان داشت: در استان کرمانشاه کارآفرینان و تولیدکنندگان توانمندی وجود دارند که باید فضا و بستر بیشتری از سوی مسئولین ذیربط برای فعالیت این گونه افراد جهت کمک به رونق اقتصادی و اشتغالزایی فراهم شود.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.