کرمانشاه؛

کشف ۷۶۰ هزار نخ سیگار قاچاق در شهرستان کنگاور

فرمانده انتظامی استان از کشف ۷۶۰ هزار نخ سیگار قاچاق در شهرستان کنگاور خبر داد و گفت: یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای در این زمینه دستگیر شده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سردار "منوچهر امان اللهی" تصریح کرد: ماموران ایستگاه توقیف ۷۶۰ هزار نخ سیگار قاچاق در کنگاورایست و بازرسی شهید زنگنه با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند مسیر تردد یک محموله بزرگ کالای دخانی را شناسایی کنند.

وی افزود: بر همین اساس عوامل انتظامی با کنترل نامحسوس محورهای منتهی به شهرستان کنگاور، خودروی حامل کالای قاچاق را رویت و در عملیاتی غافلگیرانه متوقف کردند که در بازرسی از آن ۷۶۰ هزار نخ سیگار فاقد مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی و توقیف یک دستگاه نیسان در این زمینه، خاطر نشان کرد: متهم ۳۷ ساله پیش از این نیز چندین بار به جرم حمل کالای قاچاق دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده بود.

سردار امان اللهی تصریح کرد: محموله مورد بحث از مرزهای غربی کشور جهت توزیع در پایتخت بارگیری شده بود، لذا متهم پس از تشکیل پرونده به همراه اقلام مکشوفه تحویل مقامات قضائی داده شد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار