اصفهان؛

انهدام باند جيب بران حرفه ای اتوبوس های شهری اصفهان

اعضای باند پنج نفره ای كه به صورتی كاملاً حرفه ای و ماهرانه اقدام به جيب بری در اتوبوس های BRT می كردند در عمليات كارآگاهان پليس آگاهی استان شناسايی و دستگير شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "ستار خسروي " رئيس پليس آگاهي استان اصفهان  با اعلام اين خبر اظهار داشت: يکي از جرائمي که همواره در محل هاي عمومي و به ويژه اتوبوس هاي درون شهري رخ مي دهد جيب بري و کيف زني است. مرتکبين اين گونه جرائم با انتخاب طعمه هاي خود در نقاط شلوغ و پر تردد و وسائط نقليه عمومي نظير اتوبوس هاي شرکت واحد به صورتي كاملاً حرفه اي و ماهرانه به افراد نزديك شده و در يك فرصت مناسب اقدام به سرقت از جيب و يا کيف مردم مي كنند.

وي ادامه داد: در همين زمينه در پي شكايت تعدادي از شهروندان مبني بر سرقت وجوه و گوشي همراه آنها به صورت جيب بري در اتوبوس شهري به پايگاه شرق پليس آگاهي استان، مقابله جدي با اين جرم در دستور کار کارآگاهان اين پايگاه قرار گرفت.

سرهنگ خسروي افزود: دراين باره تحقيقات براي شناسايي سارق يا سارقان انجام گرفت و کارآگاهان موفق به شناسايي يك سارق حرفه اي شدند.

اين مقام مسئول عنوان داشت: پس از شناسايي سارق ماموران طي هماهنگي با مقام قضائي در عملياتي وي را در مخفيگاهشان واقع در يكي از حاشيه هاي شهر اصفهان دستگير و در بازرسي از محل مذكور تعدادي گوشي تلفن همراه مسروقه کشف شد.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه متهم تاكنون مورد شناسايي 16 نفر از مالباختگان قرار گرفته بيان داشت: سارق در ادامه تحقيقات چهار نفر مالخر اموال مسروقه را به کارآگاهان معرفي کرد.

سرهنگ خسروي با اشاره به دستگيري مالخران پرونده، بيان داشت: با انهدام باند مذكور پرونده جيب بري در اتوبوس هاي شهري اصفهان بسته شد و تمامي اعضاي آن نيز جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.

 
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار