در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

وضعیت مجروحان حادثه مجلس در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران از وضعیت مجروحان حادثه تروریستی دیروز مجلس که به بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه منتقل شده بودند، خبرداد.

صدف علیپور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران  در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به وضعیت مجرومان حوادث تروریستی روز گذشته اظهار کرد: ۲۷ نفر به بیمارستان‌های تحت پوشش علوم پزشکی تهران منتقل شدند که یکی از آنها ها فوت شده به بیمارستان منتقل شده بود.
 
وی ادامه داد: ۲۶ مجروح به بیمارستان سینا منتقل شده بودند که ۲ نفر نیروی نظامی بودند و به بیمارستان‌های نظامی منتقل شدند.
 
معاون درمان علوم پزشکی تهران افزود: شدت آسیب‌ها در برخی مجروحان حادثه تروریستی مجلس به حدی بود که نیاز به جراحی داشتند و از دیروز تاکنون تحت عمل جراحی قرار گرفته و ۱۰ نفر امروز مرخص شدند.
 
علیپور با اشاره به وضعیت بیمارانی که هنوز در بیمارستان سینا بستری هستند، عنوان کرد: ۳ نفر از مجروحان که شدت جراحت سنگین‌تر بود به بخش ICU منتقل و مابقی در بخش‌ها بستری شدند و حال عمومی همه مجروحان خوب است.
 
وی یادآور شد: دیروز یک مجروح نیز به بیمارستان ضیاییان منتقل شده بود که عمل جراحی بر روی وی انجام و امروز صبح با وضع عمومی خوبی مرخص شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار