تبریز؛

آغاز تمرینات تیم گسترش‌فولاد درورزشگاه اختصاصی

تمرینات تیم گسترش‌فولاد تبریز از 20 خرداد در ورزشگاه اختصاصی این باشگاه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ تمرینات تیم گسترش‌فولاد تبریز برای آماده‌سازی در لیگ برتر از شنبه زیر نظر لوکا بوناچیچ آغاز می‌شود.
 
ستار همدانی و عباس آقایی نیز دستیاران لوکا در این تمرینات تیم بوده و قرار است یک مربی بدنساز که سابقه کار در بارسلونای اسپانیا را دارد به کادر مربیان این تیم اضافه شود.
 
تمرینات تیم گسترش فولاد تبریز در 2 جلسه صبح و عصر برگزار خواهد شد‌ و تا تاریخ 3 تیر این تیم 2 دیدار دوستانه برگزار می‌کند.
 
روز 3 تیر تیم گسترش فولاد برای برگزاری یک اردوی 2 هفته‌ای عازم کشور ترکیه شده و در آنجا نیز 2 بازی تدارکاتی انجام خواهد داد.
 
16 تیر تیم گسترش فولاد به تبریز بازگشته و 2 روز استراحت به بازیکنان تیم داده شده و از 19 تیر تمرینات ادامه یافته و تا قبل از شروع لیگ برتر، این تیم 2 بازی تدارکاتی دیگر برگزار و آمادگی تیم سنجیده خواهد شد.
 
تیم فوتبال گسترش فولاد تمرینات تست‌گیری برگزار می‌کند.
 
بنا به  نظر لوکابوناچیچ، قبل از شروع تمرینات پیش فصل تیم، در راستای توسعه و افزایش ظرفیت‌های کمی و کیفی آکادمی فوتبال باشگاه گسترش فولاد تبریز، 2 جلسه تمرین تست‌گیری از بازیکنان مستعد بومی برگزار خواهد شد.
 
تمرینات مذکور طی روزهای ۱۸ و۱۹ خرداد‌، از ساعت ۱۸ در استادیوم اختصاصی بنیان دیزل و زیر نظر عباس آقایی و ستار همدانی و با حضور لوکابوناچیچ برگزار می‌شود.
 
علاقه‌مندان می‌توانند با به همراه داشتن لباس ورزشی و کارت بیمه ورزشی طی زمان اعلام شده در تمرینات حضور یابند.
 
شایان ذکر است، داشتن سابقه  و کارت بازی باشگاهی  برای شرکت‌کنندگان در تمرینات تست، الزامی می‌باشد.
 
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.