شهرکرد؛

حوادث تروریستی تلنگری برای بیداری مسئولان بود

حوادث تروریستی روز گذشته در تهران، تلنگری برای بیداری مسئولان بود.

حوادث تروریستی تلنگری برای بیداری مسئولان بود
به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در نشست شورای سیاستگذاری امور مساجد استان با اشاره به ۲ حادثه تروریستی روز گذشته در ساختمان مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی (ره) گفت: این حوادث تلنگری برای بیداری مسئولان بود.

وی افزود: این حادثه در برابر اقتدار درونی و پایه‌های محکم و استوار نظام اسلامی، همبستگی مردم و وجود مسئولان و دستگاه‌های توانمند امنیتی و انتظامی، بسیار کوچک بود، اما اگر در کشور‌های دیگر اتفاق می‌افتاد آسیب‌ها و خسارت بیشتری داشت.

نکونام با بیان اهمیت امنیت به عنوان مسئله کلیدی و اساسی در کشور تأکید کرد: غفلت و سرگرم شدن به مسائل حاشیه‌ای از عوامل اصلی بروز اتفاقات ناگوار است و باید با هوشیاری و رصد همه منافذ کشور توسط دستگاه‌های امنیتی و ناظر، دسیسه‌های دشمن را خنثی کرد.

گفتنی است: عملیات تروریستی در ساختمان مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی (ره) در تهران، از ساعت ۱۰:۱۵ صبح روز گذشته چهارشنبه ۱۷ خرداد ۹۶ آغاز شد و بعدازظهر همین روز با هلاکت و دستگیری تروریست‌ها پایان یافت.

در این حوادث ۱۲ نفر شهید و ۴۲ نفر مصدوم شدند.

انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار