شهرکرد؛

محکومیت حوادث تروریستی در مجلس و حرم امام خمینی (ره)

مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی، حوادث تروریستی در مجلس و حرم امام خمینی (ره) را محکوم کرد.

محکومیت حوادث تروریستی در مجلس
به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای حوادث تروریستی روز گذشته در ساختمان مجلس و حرم مطهر امام خمینی (ره) را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:

امروز تروریست‌های بزدل و خدانشناس که کینه خودشان از انقلاب اسلامی و حضور گسترده مردم در پاسبانی از انقلاب را نتوانستند در دل نگه دارند، با اقدامی غیرانسانی دست به ترور در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و ساختمان مجلس شورای اسلامی زدند.

مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری ضمن محکومیت شدید این اقدام غیرانسانی و محکومیت عوامل پشت پرده این اقدام که بدون شک در پوستین استکبار جهانی و عوامل صهیونیستی نهفته است، از اقدام مسئولانه و هوشمندانه نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و سپاه پاسداران و بسیج و دژبانی مجلس و نیروهای انتظامی و همه دست اندرکاران که در دفع این اقدام رذیلانه عمل کردند، تقدیر و تشکر می‌کند.

شهادت تعدادی از هموطنان عزیز در این واقعه را خدمت همه مردم میهن عزیزمان و مقام معظم رهبری و خانواده‌های بزرگوارشان تبریک و تسلیت عرض می‌نماید و برای مجروحان این واقعه شفای عاجل آرزومند است.

گفتنی است: عملیات تروریستی در ساختمان مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی (ره)، از ساعت ۱۰:۱۵ صبح روز گذشته چهارشنبه ۱۷ خرداد ۹۶ آغاز شد و بعد از ظهر همین روز با هلاکت و دستگیری تروریست‌ها پایان یافت.

در این عملیات‌ها ۱۲ نفر شهید و ۴۲ نفر مصدوم شدند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.