مشهد؛

آمادگی نیروهای اطلاعاتی و نظامی برای پیشگیری از هرگونه اقدام ضد امنیتی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و نظامی اشراف و آمادگی کامل برای پیشگیری از هرگونه اقدام ضد امنیتی و تروریستی دارند.

آمادگی نیروهای اطلاعاتی و نظامی برای پیشگیری از هرگونه اقدام ضد امنیتیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، سید جواد حسینی افزود: شرایط در مشهد عادی و امنیت به طور کامل در این شهر و مرزهای استان برقرار است.

وی گفت: استان خراسان رضوی همواره به دلیل شرایط خاص ، مرزهای گسترده و جمعیت قابل توجه زائر، دارای حساسیت های ویژه بوده از این رو تدابیر امنیتی در این منطقه همواره با شدت بیشتری دنبال می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: هیچ مشکلی در مرزها و در گستره این استان وجود ندارد و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی آمادگی کامل برای برخورد با موارد احتمالی مخل امنیت در این خطه را دارند.

حسینی افزود: تدابیر امنیتی مثل همیشه در مناطق پرجمعیت، نقاط تجمع مردم بویژه اطراف حرم مطهر رضوی وجود داشته و با جدیت ادامه می یابد.

وی گفت: تهدیدات گروه های تکفیری و ترویستی همواره وجود داشته و نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی با هوشیاری و اشراف کامل در همه جا حضور دارند.

انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
امیر
۱۱:۲۴ ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
افرین بر شما!
آخرین اخبار