ترامپ: با همکاری عربستان به تامین مالی تروریسم پایان می دهیم

رئیس جمهور آمریکا ابراز امیداوری کرد شرکای این کشور در منطقه ی خلیج فارس برای پایان دادن به آنچه که او تامین مالی تروریسم خواند با واشنگتن همکاری کنند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره انگلیسی، دونالد ترامپ -- رئیس جمهور آمریکا -- ابراز امیداوری کرد شرکای این کشور در منطقه ی خلیج فارس برای پایان دادن به آنچه که او تامین مالی تروریسم می خواند با واشنگتن همکاری کنند. 

ترامپ در سخنانی در سینسیناتی از ملک سلمان -- پادشاه عربستان -- قدردانی کرد و گفت: « مدتی طولانی را باهم گذراندیم. او (ملک سلمان) سرگرم کارهای بزرگی است. کارهای ویژه ای در دستور کار است که در آینده شاهد خواهید بود. قرار است به تامین مالی تروریسم پایان داده شود. به تامین مالی تروریسم افراطی پایان خواهیم داد.»

ترامپ به نقل از شاه عربستان مدعی شد:«ملک سلمان می گفت چنین نشستی با حضور سران بیش از 50 کشور مسلمان تاکنون در تاریخ عربستان اتفاق نیفتاده بود. رویدادی که در دو هفته پیش در عربستان با حضور کشورهای اسلامی سراسر جهان برگزار شد در تاریخ سابقه نداشت. من افتخار می کنم در این نشست حضور داشتم و امیدوارم این دیدار سرآغازی باشد برای پایان دادن به وضعیت بسیار هولناکی که جهان با آن روبروست و آن تروریسم است. تررویسم پایان می یابد و ما باید خیلی سخت گیرانه، هوشمندانه و با هوشیاری کامل به این پدیده پایان بدهیم.»

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
همکاری با عربستان به تروریست پایان نمیدهد بلکه ان را از نو شروع میکند.
آخرین اخبار