چه كسانى خواهان بركنارى افتخارى هستند؟

تعدادى از پيشكسوتان تيم فوتبال استقلال خواهان بركنارى مدير عامل اين باشگاه هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان شنيده ها حاكى از آن است كه تعدادى از پيشكسوتان باشگاه استقلال به خاطر اتفاقات اخير نامه‌ای اعتراض آمیز را برای وزیر ورزش و جوانان ارسال كرده اند كه پيشكسوتان با امضا هاى خود در آن نامه خواهان برکناری سیدرضا افتخاری مدير عامل باشگاه و سپردن صندلی او به فرد دیگری شدند.
 
طبق گفته برخى از نزديكان باشگاه استقلال اين نامه امضا شده و  در اختيار راس وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته و برخى از پيشكسوتان خواهان تغييرات اساسى در باشگاه استقلال هستند.

رضا رجبى پيشكسوت تيم فوتبال استقلال درباره اين مساله اظهار داشت :در هر صورت تمامى پيشكسوتان استقلال از اين باخت و اتفاقات ناراحت هستند و در همين راستا برخى شهامت دارند و اعلام مى كنند و تعدادى به خاطر منافع خود حرفى نمى زنند اما اين موارد در ورزش معضل است و به نظر من زمانى كه انتقاد منفى هست بايد گفت.

وى ادامه داد: پيشكسوت واقعى از ديدگاه من اين است كه اصول را فداى شخصيت ها نكند .اصول براى ما تيم استقلال است و انسان ها وقتى اصول را فداى شخصيت مى كنند نشان دهنده اين است كه به دنبال منافع شخصى هستند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار