رجبی: آقای منصوریان اگر استقلالی هستی، برو/ تیم رستوران دارها تیم رویایی منصوریان است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: فکر می کنم تیم رویایی که منصوریان برای سال 96 از آن حرف می زند تیم رستوران داری های تهران باشد.

خبرنگاران گفت: فکر می کنم تیم رویایی که منصوریان برای سال 96 از آن حرف می زند تیم رستوران داری های تهران باشد!
 
پیشکسوت استقلال درباره مصاحبه های منصوریان و زمانی اظهار داشت: داستان منصوریان به قبل باز می گردد و درست موقعی که افتخاری عنان کل تیم را در اختیار این فرد قرار می دهد، منصوریان به خود اجازه می دهد درباره کمیته انضباطی، تعیین مدیر فنی و بازیکن صحبت کند.

وی ادامه داد: در هر صورت تمامی هواداران و پیشکسوتان از این باخت ناراحت هستند اما این آقا با بیانیه ای که منتشر کرده برخی را جیره خوار تلقی می کند. این مربی روز گذشته به تمام هواداران هم بی احترامی کرد.

رجبی افزود: موضوع جالب تر این است که 3 ،4 روز پیش منصوریان در لابی هتل با زمانی عضو هیئت مدیره عکس گرفت و حالا همان عضو از نظر این آقا ساز مخالف می زند؟!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شکست مقابل العین بیان کرد: باخت سنگینی بوده و حتی یک نفر هم قبول نکرده باخت را بر گردن بگیرد و صحبت هایی که منصوریان علیه زمانی انجام می دهد زشت است. کجا دیدید فرزند بر علیه پدر آن خانواده حرف بزند؟ بالاخره اعضای هیئت مدیره با  تدبیری به راس کار آمده اند و از همه مهم تر اینکه همان مسئولان وزارت ورزش و جوانان این افراد را در هیئت مدیره قرار دادند، پس به نظر من وقتی یک عضو نتواند نقطه نظرات خود را درباره سرمربی و باشگاه بگوید سنگ روی سنگ بند نمی شود.

رجبی افزود: آقای منصوریان شما اگر استقلالی بودی و دنبال منافع خودت نبودی حداقل سوری استعفا می دادی تا درد این هواداران کم شود! در هر صورت این فرد جدا از اینکه پس از باخت استعفا نداد حتی دهن کجی هم می کند و از اول فصل هم همه کاره باشگاه بوده است و درباره اینکه چه کسی بماند و چه کسی برود و هر کسی هم حرف بزند محکوم شود سخن می گوید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ش.ز
۰۱:۲۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
فقط باید یه بعضیا گفت خرچه داند قیمت نقل و نبات.مرد باشید سر حرفتون باشید تا اخر فصل.منصوریان هیچی هم که نباشه عزرائیل پرسپولیسه.همین کافیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۶ ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
پول مفت در فوتبال مفتخور بوجود میاره وحاضر نیستن محل ترک کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۶ ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
پول مفت در فوتبال مفتخور بوجود میاره وحاضر نیستن محل ترک کنن
Iran (Islamic Republic of)
فقط تاج کبیر
۱۴:۵۱ ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
فقط منصوریان در حال حاضر ب درد استقلال و میخوره و بس
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۰۱:۰۹ ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
لطفأ فقط کسانی که فهم فوتبال دارن و مافیای فوتبال رو خوب میشناسن نظر بدن. جیره خورای قلعه نوعی میخوان بگن مام هستیم. خوبه شاگردای منصوریان تو تیم های مختلف لیگ امسال همگی بهترینای تیمشون بودن. خوبه استقلال از تیم سربازا (فتح) 6 تا و از الغرافه بی مقام 5 تا نخورده وگرنه تازه به دوران رسیده ها چیکار میکردن.
Iran (Islamic Republic of)
استقلالی
۱۶:۲۹ ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
از کجا معلوم خودت جیره خوار منصوریان نیستی ؟!! هر کی با هر کی هر چن تا گل که خورده ! استقلال با این بازیکنانی که داره باید اونطور تو تهران و امارات بازی میکرد و گل میخورد؟! تازه افتخار می کنیم که به العین تو تهران موقعیت ندادیم !!! العینی ها باید تو تهران این حرف میزدن نه ما ! مربی که تو هر کاری دخالت کنه ، مربی نیست و هر چقد هم که خوب باشه با حاشیه هاش تیم نابود میکنه !
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۰۵:۱۳ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
دقیقأ منظور کدوم بازیکناست؟ کسی که فوتبال بفهمه و حتی کسی که فقط بفهمه میدونه نباید انتظار قهرمانی آسیا با این همه بازیکن کم تجربه و مصدوم رو داشت.حالا اگه بعضیا میخوان به اسم استقلالی سوسه بیان اینو تو مغزشون فرو کنن که نمیتونن تیمو به آشوب بکشن. هیچ عاقلی به خاطر نتیجه یک بازی نباید کادر فنی عوض کنه.لطفأ ..............
Iran (Islamic Republic of)
استقلالی
۰۹:۰۷ ۲۰ خرداد ۱۳۹۶
همون بازیکنایی که در طول لیگ هر بازی ترکیبش با اونا تغییر میداد و اکثر بازی هم سه تا سه تا میزد !! انتظار برد تو امارات مقابل العین نداشتیم اما انتظار 6 تا خوردن هم نداشتیم ! باز خدا رو شکر که رحمتی 5 تا صد در صد گرفت ! فاجعه میشد ! انتظار از هیچ تیم ایرانی نیست که قهرمان آسیا بشه ، با این امکانات اصلا باید چیزی در حد معجزه بشه تا یه تیم ایرانی بتونه به نیمه نهایی برسه !
بله ، بخاطر یه نتیجه هم نباید کادر فنی عوض بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
منصوریان فقط میخواد مثل دیگو سیمونه کنار زمین رفتار کنه نگاش کنید رفتارش کپی برداری از اونه ولی هیچی از مربی گری نمیدونه فقط بلده مصاحبه کنه و حاشیه بسازه همین.استقلال این همه پیشکسوت داره یعنی یکی بهتر از منصوریان نیست؟منصوریان 6تایی
Iran (Islamic Republic of)
احسان هدایت
۱۹:۳۰ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
اگه فصل آینده هم منصوریان سرمربی استقلال باشه
بهتون قول میدم استقلال فصل بعد هم هیچ افتخاری کسب نمیکنه...
خیلی جالبه جای اینکه بره بیت سعید بگیره
دست گذاشته رو شهباززاده !!!
یعنی عملکرد بیت سعید رو تو بازی های آسیایی ندید ؟!
متاسفم واقعا...
خدا به خیر کنه....
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۵۲ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
منصوریان آبرو ایران رو برده و جاش نه تنها در استقلال بلکه در ایران نیست
منتظر اسکوچیچ هستیم
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۱۴:۲۷ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
عاقبت آدمهای مغرورهمینه
آخرین اخبار