کرمان؛

كشف بيش از 170 كيلوگرم ترياك در راين

فرمانده انتظامی شهرستان از دستگيری پنج قاچاقچی و كشف بيش از 170 كيلوگرم ترياك خبر داد.

كشف بيش از 170 كيلوگرم ترياك در راينبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  بنا براعلام پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ عبدالعلی روانبخش گفت : ماموران انتظامی بخش راين شهرستان كرمان با انجام يک سری كار اطلاعاتی و پليسی از حمل و جابه جايی مواد مخدر توسط قاچاقچيان مطلع و موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.

وی افزود: در همين رابطه مأموران انتظامی اين بخش حين گشت زنی های هدفمند و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی به دو دستگاه خودرو سواری پژو 405 مشکوک و دستور توقف آنها را صادر كردند.

فرمانده انتظامی شهرستان كرمان بيان داشت: رانندگان خودروها بدون توجه به اخطار و ايست پليس با افزايش سرعت و حركات مارپيچ اقدام به فرار كردند که سرانجام با تلاش ماموران خودروها متوقف شدند.

روانبخش تصريح كرد: مأموران در بازرسی از اين خودروها موفق شدند 171 كيلوگرم ترياك را كه به صورت ماهرانه ای در بدنه خودروها جاساز شده بود کشف و راننده و سرنشينان خودروها را دستگيرکنند.

وی با اشاره به توقيف خودروهای مذكور گفت:پنج متهم دستگير شده پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانونی به همراه مواد كشف شده تحويل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار