شهرکرد؛

کارگاه ادبی ماه من سلام در شهر بن

همزمان با ماه مبارک رمضان، کارگاه ادبی «ماه من سلام» در مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر بن برپا شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ فرزاد رحیمی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، کارگاه ادبی «ماه من سلام» در مرکز فرهنگی هنری شهر بن برپا شد.

وی افزود: اعضای این مرکز دل نوشته‌های ادبی و احساس خود در مورد ماه رمضان را در این کارگاه بیان می‌کنند و در نمایشگاه آفرینش‌های ادبی مرکز به نمایش می‌گذارند.

رحیمی اضافه کرد: اجرای طرح دیواری و طرح جدول کتاب با محوریت ماه مبارک رمضان، معرفی کتاب، قصه گویی، معرفی شخصیت حضرت امام علی (ع)، معرفی شب قدر و اهمیت روزه، شب زنده داری و مناجات با خدا از دیگر برنامه‌های این مرکز می‌باشد.

وی، تبیین مسائل دینی در حوزه کودک و نوجوان و گرامیداشت ایام و مناسبت‌های سال را از برنامه‌های اصلی کانون برشمرد و ادامه داد: مراسم مختلف فرهنگی و دینی با هدف آشنایی اعضا با ماه رمضان، خداشناسی، عبادت و بندگی در این ماه، ایجاد انگیزه برای مطالعه بیشتر در نعمت‌های خدادادی و مطالعه کتب دینی از برنامه‌های مراکز فرهنگی هنری استان در طول ماه ضیافت الهی می‌باشد.

بن (مرکز شهرستان بن) در فاصله ۲۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.