آشنایی کودکان و نوجوانان با شخصیت امام خمینی (ره)

به مناسبت ۱۴ خرداد، کودکان و نوجوانان روستاهای گندمان با شخصیت امام خمینی (ره) آشنا شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت ۱۴ خرداد بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، شخصیت، آثار، فعالیت‌ها و اهداف والای ایشان، توسط کتابخانه سیار برای کودکان و نوجوانان روستایی در منطقه گندمان شهرستان بروجن تشریح شد.

طرح «معرفی شخصیت» از فرایند‌های فرهنگی است که اعضا و مخاطبین روستا‌ها و مناطق محروم را با استفاده از ابزارهای جذاب و متنوع آموزشی نظیر کار دستی، قصه گویی، شعر خوانی، نقاشی، مسابقه، جدول و ... با شخصیت‌ها و چهره‌های برجسته و شاخص مذهبی، انقلابی، تاریخی، فرهنگی، علمی، هنری و ادبی آشنا می‌کند.

در این روش معرفی شخصیت به صورت نوشته همراه با طرح و تصویر به گونه‌ای مناسب در معرض دید اعضا قرار می‌گیرد.

معرفی با بیان مستقیم مربی، گفتگو با شخصیت مورد نظر در قالب نمایش، نمایشگاه عکس و نمایش فیلم زندگی شخصیت، و در صورت امکان فراهم کردن زمینه دیدار با شخصیت‌های برجسته و نامی، از فعالیتهای فرهنگی در اجرای این طرح می‌باشد.

قرار است طی اجرای این طرح در مناطق روستایی، پانل معرفی شخصیت‌های برجسته و یاران انقلابی امام خمینی (ره) جهت آشنایی بیشتر در معرض دید کودکان و نوجوانان قرار گیرد.

حضرت امام خمینی (ره) رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران در ۱۴ خرداد ۱۳۶۸ هجری شمسی و در سن ۸۷ سالگی به ملکوت اعلی پیوست.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.