ساری،

ارائه خدمت به 598 هزار مازندرانی در درمانگاه ‌های فرهنگیان

به 598 هزار مازندرانی در درمانگاه ‌های فرهنگیان مازندران خدمات ارائه شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فرامرز اسدپور رئیس اداره تعاون و رفاه اداره‌ کل آموزش و پرورش مازندران گفت: 9 مرکز درمانگاه فرهنگیان در مازندران در مجموع در سال 1395 به بیش از 598 هزار نفر از مراجعان فرهنگی و غیر فرهنگی ارائه خدمت کردند.

وی افزود: در حال حاضر 10 درمانگاه فرهنگیان در استان فعالیت دارد که از این تعداد 9 درمانگاه به ‌صورت تمام‌ وقت و یک درمانگاه به ‌صورت نیمه ‌وقت در شیرگاه فعال است.

اسدپور گفت: درمانگاه فرهنگیان در شهرستان‌ های ساری، بهشهر، قائم ‌شهر، نکا، بابل، بابلسر، چالوس، آمل و تنکابن فعالیت دارد.

رئیس اداره تعاون و رفاه اداره‌ کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به تخفیف مبالغ در این درمانگاه ها افزود: چیزی در حدود 26 میلیارد ریال در مجموع در سال 95 تخفیف به کل مراجعان در مراکز درمانی فرهنگیان استان اعطا شد.

اسدپور گفت: با توجه به اجرای طرح پزشک خانواده در استان این طرح در درمانگاه فرهنگیان فعال است.

وی افزود: با توجه به آغاز طرح اسکان تابستانه بحث درمان مسافران در درمانگاه‌ های فرهنگیان پیگیری می ‌شود و در این زمینه آمادگی لازم وجود دارد.

اسدپور گفت: در درمانگاه فرهنگیان خدماتی از جمله ویزیت، چشم پزشکی، تخصص داخلی، سونوگرافی، اکو، بینایی سنجی، شنوایی سنجی، تزریقات و دارو ارائه می ‌شود.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار