ساری،

خرید تضمینی پرتقال از باغداران آملی

سازمان جهاد کشاورزی مازندران پرتقال درجه 1و 2 باغداران را به صورت تضمینی خریداری می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سید حسین اسلامی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل در جلسه ستاد حمایت از باغداران این شهرستان گفت: دستورالعمل خرید تضمینی پرتقال درجه 1 و 2 به منظور حمایت از باغداران آسیب دیده از برف و سرمای آذر ماه امسال و اعمال مدیریت در عرصه مرکبات به بازار مصرف صادر شده است.

وی با بیان اینکه مرحله اول خرید تضمینی مرکبات درجه 3 با ارسال محموله‌ها از سوی باغداران خسارت دیده به کارخانه جهت تهیه آب میوه و کنسانتره به اتمام رسید، افزود: با هماهنگی‌های بعمل آمده از سوی این مدیریت، اداره تعاون روستایی، میوه مرکبات درجه 1و 2 باغداران که قابلیت انبارداری داشته باشد را خریداری خواهد کرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل گفت: کمیته شهرستانی نسبت به برآورد وزن پرتقال‌های ریزش کرده پای درختان اقدام و تعاونی روستایی برابر صورتجلسه تنظیمی کمیته نسبت به پرداخت وجه به ازای هر کیلوگرم 350 تومان اقدام کند.

اسلامی افزود: باغداران پرتقال درجه 1 با وزن 180 تا 200 گرم را به ازای کیلویی 834 تومان و پرتقال درجه 2 را به ازای هر کیلوگرم 730 تومان به مرکز خرید تحویل تا اداره تعاون روستایی نسبت به پرداخت وجه آن اقدام کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.