مشهد؛

امام خمینی (ره) در زمره محبوب‌ترین رهبران جهان

در مدیریت انقلابی امام خمینی (ره) تفسیر عینی آیات الهی موج می‌زد و امام راحل ذوب در پروردگار متعال بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، حجت‌الاسلام لطفیان مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در آیین نکوداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) گفت: امام خمینی (ره) در زمره محبوب‌ترین رهبران در جهان اسلام و بشریت امروز شناخته می‌شود که با مدیریت و تفکر الهی حرکت تاریخی پیامبر اعظم (ص) را زنده و احیا کرد.

وی افزود: امام خمینی (ره) جبهه مقاومت و بیداری اسلامی را به دنیا عرضه کرد تا در مقابل زیادی خواهی مستکبران بایستد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به سفر رئیس‌جمهور آمریکا به منطقه گفت: حکام عربستان و آل سعود با ذلت در مقابل آمریکا که خون هزاران مسلمان را می‌ریزد پیمان و دست دوستی می‌دهند که برخلاف سیره پیامبر اسلام هست.

حجت‌الاسلام لطفیان با اشاره به نگاه امام خمینی (ره) به جبهه استکبار خاطرنشان کرد: سبک مدیریتی امام (ره) در مقابل قدرت‌های استعماری و استکباری این بود که آنان را خوار و ذلیل می‌دانست و شعار آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند منبعث از تفکرانقلابی امام راحل بود.

وی با اشاره به نگاه مقام معظم رهبری به شخصیت امام خمینی (ره) گفت: مبنا و حقیقت حرکت انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل حفظ دین مبین اسلام بود و نه شیعه و اهل سنت، امام مظهر دین‌داری، دانایی و درد مردم بود و کسانی که می‌خواهند در مدار این تفکر قرار گیرند باید به وحدت جهان اسلام کمک کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: جوانان شخصیت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری با دیگر رهبران جهان موردبررسی قرار دهند تا تفاوت رهبر دینی که دغدغه‌اش دین‌داری، دانایی و درد مردم است را با رهبران مادی‌گرا متوجه شوند و بدانند تفکر امام و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری عصاره ۱۲۴ هزار پیامبر الهی است.

حجت‌الاسلام لطفیان گفت: امروز پشتیبانی از ولایت‌فقیه به همین دلیل واجب است که امام خمینی با به‌کارگیری از آیات قرآن کریم و سیره پیامبران، نظام اجتماعی مبتنی بر شریعت و دین را در ادامه حکومت پیامبر اعظم (ص) پیاده کردند.

انتهای پیام//س. ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.