رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات امنیت پایدارسپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

نگاه انقلابی است که می تواند حقایق و واقعیتها را نشان دهد

سردار رستگار پناه در یادواره شهدای پرندک گفت:عقلانیت واقعی در انقلابی گری است و نگاه انقلابی می تواند حقایق و واقعیتها را نشان دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سردارحسن رستگار پناه  رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات امنیت پایدارسپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در مراسم یادواره 47 شهید پرندک وشهدای 15خرداد 42 درحسینیه شهدای این شهربا اشاره به سخنان رهبری که عقلانیت واقعی رادر انقلابی گری دانستند،گفت:عقلانیت واقعی در انقلابی گری است و نگاه انقلابی است که می تواند حقایق و واقعیتها را نشان دهد.

سردار رستگار پناه افزود:همانطور که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند،عقلانیت یعنی شناخت اصالتها، تکیه به مردم و نیروهای داخلی و توکل به خدا، نه اینکه انسان بعد از رها شدن از چنبره سلطه امریکا، مجدداً خود را به شیطان بزرگ نزدیک کند.

وی با بیان اینکه کشور ما به‌دلیل پایداری مردم و تدابیر رهبرمعظم انقلاب در خاورمیانه دارای آرامش و ثبات است، اضافه کرد: متأسفانه برخی در کشور به‌دنبال ایجاد رابطه با غرب برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم هستند و مدیران ما باید در زمینه‌های مختلف صادقانه عمل کنند تا انقلاب اسلامی تداوم داشته باشد.

 رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات امنیت پایدارسپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: امام بزرگوار سی و چند سال پیش در پرتو نگاه انقلابی و در واقع عقلانی، امریکا را شیطان بزرگ و غیرقابل اعتماد معرفی کرد و اکنون بعد از سه دهه، رؤسای برخی کشورهای اروپایی به این واقعیت اذعان می کنند و امریکا را غیرقابل اعتماد می نامند که این مسئله، عقلانیتِ ناشی از انقلابی گری امام را نشان می دهد.

وی  با بیان اینکه  آنچه امام خمینی (ره) برای ما ماندگار کرده عزت و اقتدار جمهوری اسلامی در تمامی عرصه‌های بین‌المللی است خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با اندیشه‌های بلند خود راه سعادت و کمال را برای آیندگان تاریخ بشر مشخص کرده است.

سردار رستگارپناه  با اشاره به اینکه امام و مردم و رهبری پس از انقلاب اسلامی هیچ‌گاه به‌دنبال سهم خواهی نبودند، یادآور شد: متأسفانه برخی با جناح‌بندی‌های سیاسی برای منافع شخصی خود به‌دنبال سهم خواهی از نظام هستندکه این کار بسیاراشتباهی است و موجب عقب افتادگی ما از اصل نظام است .

وی  به شکست سنگین غرب به‌دلیل حضور قدرتمند جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه  اشاره وتصریح کرد: اکنون شیطنت‌های انگلیس، اسرائیل و آمریکا در سطح خاورمیانه قابل مشاهده است و حتی به‌صورت رسمی اعلام می‌کنند که جریان‌های گذشته برای محدود کردن انقلاب اسلامی بوده است .

 رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات امنیت پایدارسپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حضور رزمندگان برای دفاع از ارزش‌های اسلامی در خارج از مرزها، بیان کرد : جریان‌های مخالف اسلام با ایجاد گروهک‌های تکفیری به‌دنبال تسخیر سه روزه سوریه بودند که با حضور مدافعان حرم گروهک‌های تکفیری در حال عقب نشینی هستند.

وی با بیان اینکه   به  فرموده رهبری در انتخابات سال 96 طرف های مقابل از خود ظرفیت انقلابی نشان دادند گفت: متاسفانه در سال 88پس از اعلام نتایج انتخابات، سران فتنه با بهره‌مندی از تفکرات غربی به‌دنبال توقف روند انقلاب اسلامی بودند ولی مردم انقلابی کشورمان  با حضور خود از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند  کسانی را که بی ظرفیتی  نشان دادند به تاریخ سپردند.

سردار رستگار پناه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ادامه داد: شهدا با خون خود درخت تنومند انقلاب را بارور کردند و لحظه‌ای غفلت از شهدا باعث انحراف و شکست می‌شود.

در این مراسم همچنین درغم ارتحال امام خمینی (ره) مراسم مرثیه سرایی ودر پایان گلزار شهدای  شهرپرندک گلباران شد.

انتهای پیام /ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.