جانشین فرماندهی سپاه روح الله :

برهم زدن امنیت کشور و ایجاد آشوب و فتنه یکی از اهداف دشمن

جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: یکی از اهداف دشمن برهم زدن امنیت کشور و ایجاد آشوب و فتنه است.

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛سرهنگ گلشن زاده جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی دراولین یادواره ی  18 شهید روستای ماستر فراهان با اشاره به انتخابات 29 اردیبهشت و اهداف دشمن گفت:امنیت امروز را مدیون خون شهدا و حضور  مردم در صحنه هستیم و برهم زدن امنیت کشور و ایجاد آشوب و فتنه یکی از اهداف دشمن است .

سرهنگ گلشن زاده افزود : حضور پرشور در انتخابات با رعایت قانون و اخلاق مایه ی آبروی نظام است و اگر هنجارشکنی و بی اخلاقی وارد صحنه انتخابات شود به ضرر نظام است.

وی با اشاره به اینکه  از ابتدای انقلاب تاکنون به طور میانگین هر سال یک انتخابات برگزار شده تصریح کرد: اسلام ناب محمدی، اسلام عدل وقسط ،اسلام عزت و اسلام حمایت از پابرهنگان و مستضعفان است و از ویژگی های این اسلام اداره جامعه به دست مردم است.

جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد : هدف دیگردشمن فلج کردن اقتصاد نظام جمهوری اسلامی است و تنها راه مقابله با آن اشتغال و تولید است.

سرهنگ گلشن زاده با اشاره به صف آرای دشمنان در برابر اسلام افزود: به طور طبیعی طیف گسترده ای از دشمنان در برابر چنین انقلابی با ماهیت مکتبی، دینی و انقلابی صف آرایی می‌کنند و علت دشمنی استکبار، اصل نظام جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام / ج




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.