قائم مقام وزیر کشور:

وزارت کشور مهیای برگزاری انتخابات امن و قانونمند

قائم مقام وزیر کشور درسفربه خمین گفت :وزارت کشور مهیای برگزاری انتخابات امن و قانونمند است.

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛مقیمی قائم مقام وزیر کشور دیشب در حاشیه هفدمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان خمین گفت:وزارت کشور مهیای برگزاری  امن ، قانونمند،باشکوه وسالم ،  انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز 29 اردیبهشت ماه جاری است.
 
مقیمی با بیان اینکه صیانت از آرای مردم و اجرای قانون با رعایت اصول بیطرفی مورد تاکید رییس جمهوری است افزود: تمهیدات اجرایی برای برگزاری قانونمند ، سالم و با امنیت کامل انتخابات با حضور پرشور و با شکوه مردم پیش بینی و اندیشیده شده است.
 
وی  اضافه کرد:  در شرایط حساس کنونی که دشمنان برای تفرقه وجدایی بین مردم و مسئولان ترفندها و دسیسه هایی را بکار می برند و هر رای که به صندوق انداخته می شود خط بطلانی بر همه دسیسه ها ی دشمن است، حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق های آرا  ارتباط ناگستنی مردم با نظام جمهوری اسلامی را به دنیا نشان می دهد.

 قائم مقام وزیر کشور ادامه داد: حضور حداکثری مردم در انتخابات هم از بعد داخلی و هم منطقه ای و بین المللی برای کشور با اهمیت است و می طلبد مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه هم همانند انتخابات دوره های گذشته حماسه حضور خلق کنند.
 
مقیمی خاطرنشان کرد: هر شش نفر نامزد در عرصه رقابت انتخابات ریاست جمهوری از رجال سیاسی تایید صلاحیت شده هستند و نامزدها نیز در فرصت باقی مانده تبلیغاتی با اخلاق انتخاباتی برنامه های خود را برای مردم ارائه دهند تا مردم انتخابی آگاهانه و اصلح داشته باشند.

دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز انتخابات میان دوره ای دوره دهم مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه در کشور برگزار می شود.
انتهای پیام / ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.