در گرماگرم تبلیغات انتخاباتی؛

اظهار نظرهای متفاوت روسای ستاد روحانی و قالیباف در استان مرکزی

روسای ستاد روحانی و قالیباف در استان مرکزی در اظهار نظرهای متفاوت وضعیت جامعه را از نگاه خود بیان کردند.

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آستانه رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام روحانی در استان مرکزی و فراهانی رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در استان مرکزی در اظهار نظرهای متفاوت وضعیت جامعه را از نگاه خود بیان کردند.
 
 آستانه رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام روحانی در استان مرکزی ثبات بازار را بهترین دستاورد دولت یازدهم دانست.
 
 آستانه افزود: تولید اکنون در برخی حوزه ها سه برابر نیاز کشور است، پس باید به صادرات روی آورد تا پویایی اقتصادی به ثمر نشیند و این شرایط به تعامل با جهان نیاز دارد از همین رو، دولت آقای روحانی برجام را به ثمر نشاند.
 
وی اضافه کرد: در دولت های نهم و دهم، بسیاری از شغل ها از بین رفت، زیرا آورده اقتصادی کشور به یک باره از بازار نفت به صورت چشمگیر کاهش یافت.

فراهانی رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در استان مرکزی هم بزرگترین چالش امروز کشور را مدیریت منفعل و غیر انقلابی  دانست.
 
 فراهانی افزود: امروز سیرت انقلاب به جهت نبود مدیریت انقلابی به خطر افتاده و ادامه حیات و بقاء انقلاب با مدیریت انقلابی و فعال میسر می‌شود، و مدیریتی که نگاه برشی و تک بعدی به دین دارد نمی‌تواند انقلاب را جلو ببرد و با نگاه جزیره‌ای به دین نمی‌توان کشور را به سمت توسعه و پیشبرد اهداف متعالی نظام پیش برد.
 
وی اضافه کرد: امروز دشمنان در تهدیدات کشور به بن‌بست رسیده و متاسفانه نگاه برخی از افراد جامعه به دنبال غرب است و با شهامت در جهت منافع دشمن کار می‌کنند.
اتتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی 29اردیبهشت ماه برگزار می شود.
 
گفتنی است ترتیب اظهار نظرها براساس حروف الفبای نام خانوادگی نامزد ریاست جمهوری بیان شده است.

انتهای پیام /ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.