لرستان؛

اعزام ۱۲۲۰ نفر در قالب ۱۰ کاروان سهمیه لرستان به حج تمتع

مدیر کل حج و زیارت لرستان با اشاره به تکمیل ظرفیت حج تمتع لرستان گفت: تعداد زائران لرستانی حج تمتع امسال از ۱۱۰۰ نفر به ۱۲۲۰ نفر افزایش یافته که این افراد در قالب ۱۰ کاروان از هشتم مرداد ماه امسال اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ خسروی مدیر کل حج و زیارت لرستان گفت: در ابتدا ظرفیت حج امسال ۱۱۰۰ نفر بودند که قرار بود در قالب ۹ کاروان به حج تمتع اعزام شوند، اما به‌دلیل استقبال گسترده یک کاروان دیگر اضافه شده است.
 
خسروی افزود: تعداد زائران لرستانی حج تمتع امسال از ۱۱۰۰ نفر به ۱۲۲۰ نفر افزایش یافته که این افراد در قالب ۱۰ کاروان از هشتم مرداد ماه امسال اعزام می‌شوند.
 
مدیرکل حج و زیارت لرستان با اشاره به اینکه قرعه‌کشی برای اعزام کاروان‌ها انجام شده است گفت: از هشتم مرداد اعزام کاروان‌ها از سراسر کشور آغاز می‌شود و اعزام‌ها تا ۲۵ مرداد ادامه دارد و بعد از برگزاری مراسم حج همه کاروان‌ها تا ۲۰ شهریور به کشور باز می‌گردند.
 
خسروی افزود: از هفته آینده جلسات، کلاس‌های آموزشی و معاینات پزشکی برای زائرین آغاز خواهد شد و هماهنگی‌های لازم برای اعزام زائران انجام شده است.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.