لرستان؛

ظرفیت کاروان های حج در لرستان تکمیل شد / اعزام 10 کاروان حج از لرستان

مدیر کل حج و زیارت لرستان گفت: ظرفیت حج تمتع امسال استان لرستان تکمیل شده و به دلیل استقبال گسترده یک کاروان دیگر به کاروان‌ها اضافه شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛مدیر کل حج و زیارت لرستان گفت: در ابتدا ظرفیت حج امسال یکهزار و ۱۰۰ نفر بودند که قرار بود در قالب ۹ کاروان به حج تمتع اعزام شوند، اما به دلیل استقبال گسترده یک کاروان دیگر اضافه شده است.
 
وی افزود: تعداد ثبت نام زائران از یکهزار و ۱۰۰ نفر به یکهزار و ۲۲۰ نفر افزایش یافته که این افراد در قالب ۱۰ کاروان از ۸ مرداد ماه اعزام می‌شوند.
 
به گفته وی از شهرستان بروجرد ۲۷۰ نفر ثبت نام کرده که امسال اعزام می‌شوند و ۱۰۰ نفر دیگر هم در لیست انتظار قرار دارند و در صورت ایجاد شرایط یک کاروان دیگر هم اضافه خواهد شد.
 
خسروی با اشاره به این که روز گذشته قرعه کشی برای اعزام کاروان‌ها انجام شده افزود: از ۸ مرداد اعزام کاروان‌ها از سراسر کشور آغاز می‌شود و اعزام‌ها تا ۲۵ مرداد ادامه دارد و بعد از برگزاری مراسم حج همه کاروان‌ها تا ۲۰ شهریور به کشور باز می‌گردند.
 
به گفته وی از هفته آینده جلسات، کلاس‌های آموزشی و معاینات پزشکی برای زائرین آغاز خواهد شد و هماهنگی‌های لازم برای اعزام زائران انجام شده است.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.