رئیس کمیسیون دفاعی و امنیتی شورای فدراسیون روسیه؛

روسیه با دقت اتهامات علیه قطر را بررسی می‌کند

رئیس کمیسیون دفاعی و امنیتی شورای فدراسیون روسیه گفت: این کشور در نظر دارد با دقت اطلاعات مربوط به حمایت از تروریسم بین المللی از سوی قطر را بررسی کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک ، ویکتور اوزروف رئیس کمیسیون دفاعی و امنیتی شورای فدراسیون روسیه اعلام کرد روابط میان روسیه و قطر تغییر نخواهد کرد اما روسیه در نظر دارد اطلاعات در مورد حمایت دوحه از تروریسم را به دقت برررسی کند.

رئیس کمیسیون دفاعی و امنیتی شورای فدراسیون روسیه گفت روسیه تحت تاثیر تصمیم دیگر کشورها در مورد روابط با قطر قرار نمی گیرد ، اما در نظر دارد با دقت اطلاعات مربوط به حمایت از تروریسم بین المللی از سوی قطر را بررسی کند.

اوزروف گفت: «روسیه یک کشور مستقل است که سیاست خود را مستقل شکل می دهد و تحت تاثیر سیاست دیگر کشورها قرار نمی گیرد. با وجود این واضح است که با دقت گمانه‌زنی‌های مصر و عربستان در مورد حمایت قطر از تروریسم بین المللی را بررسی خواهیم کرد.»

وی افزود: «ظاهرا کشورهایی که روابط دیپلماتیک خود را با قطر قطع کردند مدارک محکمی برای این اتهامات داشتند ،‌ در حالی که برای اولین بار است که چنین اتهاماتی به این شدت و به طور مستقیم مطرح می شود.»

اوزروف تصریح کرد: «به عقیده من ، چنین تصمیمی از سوی کشورهای عرب نشانه خوبی از متحد کردن تلاش ها در مبارزه با تروریسم است. چنین اقدامی گام مهمی در این خصوص محسوب می شود.»

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار