پرز: زیدان می‌تواند برای همیشه در رئال بماند

رئیس باشگاه رئال مادرید پس از پیروزی 4-1 این تیم مقابل یوونتوس و کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا گفت زیدان می تواند برای همیشه در رئال بماند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،پس از این که زین الدین زیدان شب گذشته موفق شد به عنوان اولین مربی در تاریخ لیگ قهرمانان از عنوان قهرمانی خود دفاع کند، فلورنیتنو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید، در گفت‌وگو با شبکه رادیویی کادنا سر گفت: "زیدان می تواند بقیه عمرش را هم در رئال بماند."

"همه هواداران رئال مادرید از سپاسگزار هستند، او از وقتی که او در سال 2001 وارد رئال شد سطح استعداد های ما را بالا برد و  بهترین بازیکن جهان بود."

پرز افزود: "در حال حاضر هم او بهترین مربی جهان است. او فقط 17 ماه مربی ما بوده است اما هر چیزی که ممکن بوده انجام داده است."

 زیدان در  کنفرانس خبری در واکنش به سخنان پرز گفت: "من نمی توانم بگویم که آیا بقیه عمرم اینجا خواهم ماند یا نه اما بابت تمام چیزهایی که این باشگاه  به من داده است سپاسگزار هستم." 

زیزو افزود:"من برای مدت زمان طولانی در اینجا بازی کرده ام. خوشبختم که بخشی از این باشگاه و این تیم هستم. همه بازیکنان تیم نقش خود را ایفا کردند و این عامل کلیدی موفقیت در این فصل بوده است . "
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار